O TEM KAKO SEM SLIŠAL DINAMIČEN DIALOG

Danes, ko očitno uživamo še v zadnjem dnevu brez snega sem se odločil, da bom imel produktivno dopoldne. Najprej sem, ker sem toliko slišal o tem tule in tule, tudi sam skočil pogledat na bienale slovenske ilustracije. Je bilo kar luštno in definitivno priporočam ogled. Še posebej ob kakšni bolj dopoldanski uri, ker sem bil danes dopoldne tam sam in je bilo sploh fino.


Potem sem skočil do tržnice. Nakupovanje na tržnici se mi je zdela zmeraj umetnost, še posebej ob vseh obtožbah o uvažanju iz Italije. Nekaj podobnega se je zgodilo tudi danes, saj sem ob kupovanju mandarin na sosednji stojnici slišal glasno debato o tem ali je pričujoči hren slovenski ali ne. Tudi, ko, sem kupil nekaj čebule, je bilo majhno drugače interpretirano in sem moral nekajkrat ponoviti, kako majhno pravzaprav želim. Vseeno kupovanja na tržnici ne bi zamenjal za kupovanje v supermarketu, še posebej ne ob sobotah.  
Potem sem skočil še po par hitrih opravkih in se odpravil domov skuhat hitro kosilce:

NJOKI Z MESOM IN BUČKAMI:
(hitri recept za preden je treba na delo)

Jaz (zaenkrat) kupujem že narejene njoke, tako da sem tudi tokrat uporabil takšne. Ponavadi jih imajo v trgovinah v hladilniku, ker se znajo hitro pokvarit. Njoke na hitro skuhamo v vreli vodi. Kuhani so, ko priplavajo na vrh.
Nato sem na olju prepražil nekaj čebule, narezal bučko, jo stresel v lonec malo podušil nato pa dodal še mleto meso, vse skupaj posolil in dodal malo rožmarina.
Čez dvajset minut je bilo meso skuhano, bučke so se zmehčale, kosilo je bilo pripravljeno. In to je vse.


Jaz sem tole malo zgoljufal, ker nisem dodal nič paradižnika, ki bi naredil takšno fajn omakco, vi ga pa kar dodajte.

Možnost za zafrknit: 5/10 (dejansko sem mislil, da sem nekaj zafrknil, ker je trajalo, da so se bučke zmehčale, prej pa nikoli še nisem kuhal bučk. Sem se odločil, da moram jesti malo več zelenjave.)
Stopnja umazanije: 4/10 (ni bilo tako hudo čeprav mleto meso vztrajno maši odtok.)
Užitnost skuhanega: 5,5/10 (takšno okej hitro kosilce, brez kompliciranja in s tem, da imaš še kaj od dneva)

Dogodki iz tržnice mi še vedno ne grejo z glave. Predvsem zato, ker ne vem, kje drugje bi lahko iskal kakovostno in čim manj obdelano zelenjavo, pa se mi zdi, da je tržnica ravno taka ustanova, kjer prodajajo res najbolj kvalitetno zelenjavo in sadje. Čeprav se meni osebno ne zdi nič narobe kupit tudi kakšno uvoženo stvar.

Sploh pa - kje pa vi kupujete zelenjavo?



6 komentarjev:

  1. Na tržnici ob sobotah, ko prodajajo na enem delu (pri ribarnici) ekološko pridelano hrano in ostale izdelke. Zelo priporočam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole sem že slišal pa mi je ušlo iz spomina. Mislim, da bo sobota morala postat šoping dan za zelenjavo. Hvala za tole! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Najraje dobim direkt iz Strunjanskih njiv (od Vlaste in Mirčeta). Sama nikoli bučke termično ne obdelam tako, da so čisto mehke, morajo harustat. Perfektne so surove v solati, da niti ne pomislim na karpačo, ker se začnem slinit:)jaz dodam zmeraj malce kisle smetance in parmezana (k bučkam pače tudi gorgonzola - sladko-pikantna kombinacija) in seveda pretiravam z zaćimbami in dišavnicami (njbolj so mi z bučkami povšeči Provansalske, čeprav potem itak pol Grčije noter natrosim).
    Drži se kupljenih njokov, razen če nimaš none v Istri. Jaz nimam;)

    OdgovoriIzbriši
  4. mi mamo doma dve njivci. pa še obe stari mami imata njivce. pa še tete imajo tudi njivce. tako mi z vasi smo glede zelenjave v prednosti. če boš rabil kdaj kaj krompirja al pa kej... :)

    njoke imam zelo rada. še posebej v kakšni sirovi omaki s panceto.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi pri nas s(m)o vrtičkarji, tako da imamo precej domače zelenjave. V začetku tega tedna smo ravno pojedli zadnji paradižnik z domačega vrta :)!

    OdgovoriIzbriši
  6. ja tudi pri nas njiva laufa - upam, da mi danes še uspe kako solato izpod najlona in snega povleč?!
    za zimo si pa naštimam domače šalše (paradižnikove mezge), pa vložene paprike, srbska solata. krompirja je pa itak polna špajza.
    njokce sem začela letos gnest in so mi kar uspeli. enkrat sem vmes ugnetla tudi peteršilj.
    sej pravijo, če ti kdaj ostane kaj pire krompirja samo malo moke dodaj pa imaš njoke.

    OdgovoriIzbriši