O TEM KAKO VSE ZGLEDA KOT EN VELIKANSKI KROF

Torej bilo je tako, kot so napovedali. Zapadlo je kar precej snega. Verjetno je res tako, da je sneg ena redkih stvari, ki izključno radost prinaša le otrokom, ostali sprejemamo realnost "kidanja" in plundre veliko manj navdušeno. 
Pa vendar. Tale vikend ni bil kulinarično uspešen, saj sem ravno zaradi vremena ostal kar lepo doma in pač skuhal tisto, kar sem pač imel. To pa so testenine s tuno. To pa ni pretirano vznemerljivo. Sem pa pridno delal na diplomi, ki je ena precej dolgočasna stvar. 
Pa vendar. Imel sem čas preleteti nekaj kuharskih knjig, ki jih imamo doma. Sicer zbirka ni pretirano obsežna, saj vsebuje le dve knjigi Jamia Oliverja (ki nista moji) ter eno knjižico kuhinje Slovenije, ki sem jo dobil zastonj. To je vse. Vendar v njih vseeno lahko najdem kup finih reči. Pa še nečesa finega sem se spomnil.


Ker vse dobre reči potrebujejo recept, prilagam kuharski recept za Pehtran. Predvsem za to, da se človek lažje orientira. Tako kot slika v kuharski knjigi. Torej takole gre:

PEHTRAN:
(recept za blogerje)

Ponedeljek je namenjen resnim kuharskim projektom, ko preizkušam razne težavne recepte iz raznoraznih kuharskih knjig. 
Torek je namenjen nostalgiji, jedem, ki se jih spomnim iz mladosti ali pa me spomnijo na kakšno fino stvar. Kot naprimer mali paketki viki kreme.
V sredo bo začel izhajati kuharski stripić, kratka ilustrirana smešnica, ki opisuje moje kuharske dogodivščine. To pa zato, ker tudi rad rišem. Pa še smešne reči se mi pogosto dogajajo. Sploh pa ne pričakujte preveč. Ne rišem ravno lepo, zato dlje od zelo abstraktnih podob ne bom prišel. 
Četrtek je dan, ko predstavljam kuharsko pop kulturo, razne znane kuharje in svet kulinarike. To pa zato, da se tudi sam naučim kaj je v kuhi modernega. 
V petek je čas za Pehtranove hitre recepte. Kosila, ki si jih skuhate v manj kot pol ure.  
Ker poleg kuhanja tudi rad blogam kar tako, je soboto namenjena ravno temu. Bloganju o tistemu, kar mi pač pade na pamet. 
Nedelja pa je namenjena sladkarijam v vseh oblikah. 

Tole je ta moj recept. Če se ga bom pa držal pa je drugo vprašanje. Vsi dobri kuharji naredijo nekaj po svoje kajne? 

Se vi držite svojih receptov? 

6 komentarjev:

  1. aaaa, strip! jst se sbskrajbam takoj zdejle.
    glede urnikov in zapovedi in sklepov, ki si jih postavim sama (in me pri izvrševanju le-teh nihče ne nadzira in priganja), sem bolj švoh. nikakršne samodiscipline nimam. :) ti si pa javno razglasil, zato se kar pazi...

    OdgovoriIzbriši
  2. se strinjam s Pepermintovo. ne vem, če je kul kuhat po receptih kul.. predvidljivost vzame pol čara. ampak to je samo moje mnenje. in jaz itak ne znam kuhat, kar je tudi dosti nevznemirljio..
    za strip in sobotno sestavino sem takoj, pa tudi če nista ravno ob teh dnevih! ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikoli se (čisto) ne držim receptov, če se le da pa kuham po tkz. profesionalnih...tako je zmeraj šansa, da enkrat nastane "lastna" knjiga (kot jih kar nekaj na slovenski sceni).

    OdgovoriIzbriši
  4. ma, kot kdaj. prvič skoraj ja, potem pa začnem prirejat po svoje. pa vedno se zgodi, da česa nimam, pa potem kaj menjam, pa vidim, da je še boljše.
    drugače pa komaj čakam vse sestavine v tvojem receptu.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta recept mi je pa zeloo všeč :)). Vsak dan je nekaj posebnega - še posebej zadnji dan v tednu, ko so na vrsti sladkarije :).
    Kuhinja je zato tako super, ker lahko improviziraš s količino/vrsto dodanih sestavin in s tem seveda tudi z različnimi okusi, kar je res enkratno. Če ti 'pade cuk'r' pač daš malo več sladkorja, če pa bi nekaj bolj slanega pač več soli - poenostavljeno rečeno, ampak tako pač je :). Ali pa se odločiš za kombinacijo različnih jedi ... Kakorkoli, kuhinja JE improvizacija in to naj tudi ostane. Pravi kuharji vedno naredijo nekaj po svoje in to se potem izkaže za res dobro 'odločitev' :). Tako, da ti kar spreminjaj svoj recept, odvzemaj/dodajaj sestavine, malo začini, podmeti ali razredči ... :)
    Sicer pa še enkrat - res super blog - vedno boljši.:) In ja, po navadi improviziram (za prvič pa se seveda držim nekega 'ustaljenega' recepta).

    OdgovoriIzbriši
  6. Wiw.. Ian, ti ful fain rišeš.. tko, da mislm, da se najbolj od vsega veselim teh stripov. Upam, d ti bo vse znesl :) (fingers crossed)

    OdgovoriIzbriši