O TEM, KAKO SEM POSTAL ŠPAGET

Imam prijateljico, katere babica ji je zabičala, ko se je zaradi študija preselila v Ljubljano, naj ne je le testenin, saj bo tako postala špaget. No makaron. Ne vem zakaj je meni to tako ostalo v spominu, zato je bilo danes prvič, da sem si sam kuhal špagete. Pa tudi zelenjavni teden nadaljujem. Sem kupil, sicer zmrznjen, grah, ampak sem slišal, da je takšen grah čisto okej. Pa tudi novega Jamiea sem odprl. Je kar fin, so stvari res tako lahke, da bom marsikaj poskusil. 

Torej, danes so bili prvič na vrsti špageti: 

FINI ŠPAGETI S PARADIŽNIKOM IN GRAHOM:
(recept za res taprave študente) 

Na olju popražimo strok ali dva česna (če se česen sploh praži). Čez kakšne pol minutke prelijemo s paradižnikovo mezgo in dodamo še baziliko ter grah. Grah lahko dodamo kar zmrznjen, kar je super, ker se mi zdi, da zmeraj takooooooooooo dolgo traja, da se karkoli odtali. Potem še malo posolimo in popopramo. Jaz sem dodal še malo pancete, ki sem jo natrgal na koščke. Ker sem jo imel ravno v hladilniku. 
Špagete skuhamo v slani vreli vodi, kuhamo pač toliko dolgo, kot piše na škatli. 
In to je vse. 


Možnost za zafrknit: 6/10 (ker sem takšno omako delal prvič mi je bilo vse tako tuje, da sem se bal, da ne bom kaj prismodil ali še kaj hujšega. Vendar je vseeno izpadlo okej.)
Stopnja umazanije: 5/10 (dva lonca sta že kar standard. In odkar takoj v lonec nalijem malo vode, da se ne zasuši je tudi pomivanje velikooooooo lažje)
Užitnost skuhanega: 5/10 (študentsko kosilo pač.)

Špageti so mi bili všeč. Pa tudi to, da so hitro pripravljeni mi je všeč. Pa tudi to, da je zraven malo zelenjave mi je všeč. Pa tudi to, da se nisem spremenil v špaget mi je bilo všeč.

Pa vseeno jih nisem jedel z žlico.

Vi jeste špagete z žlico?

2 komentarja: