O TEM, KAKO SEM ZMRZNIL NJOKE

Torej. Najprej vam bom povedal konec zgodbe, potem pa šele začetek. Nekaj dni nazaj sem se lotil priprave enih hudih njokov za katere sem ugotovil, da niti niso tako težki.  Ker sem ji seveda naredil preveč, sem jih dal nekaj zmrznit v eno tako fino škatlo za zmrzovanje z namenom, da jih pojem naslednji dan. 

Naslednji dan, so bili njoki seveda zmrznjeni. Potem sem jih (relativno), vendar pomembno dejstvo je, da je fino, če so njoki ločeni, ko jih damo kuhat, ker če ne se vam zgodi, kot meni, da se vsi skuhajo v eno veliko kepo. Ali štirikotnik v tem primeru. Vseeno sem jih uspel nekako ločit ampak vseeno. Sem se vsaj nekaj naučil. 

Ampak: 

NJOKI ZA ZMRZNIT: 
(recept za eno ozimnico)

Krompir (en velik) olupimo in narežemo na četrtine. Potem ga v vreli vodi kuhamo kakšnih dvajset minut in ga, ko je kuhan, zmečkamo. Vmešamo eno jajce in nekaj ostre moke pa tudi solimo nekje vmes. Potem vse skupaj zgnetemo v rahlo testo. Ne uporabimo preveč moke, ker bodo potem njoki trdi. Ampak samo toliko, da se vse sprime. Potem testo malo povaljamo in trgamo malo koščke ter iz njih naredimo njoke. Njoki naj bodo majhni, se ne razkuhajo prav pretirano, ampak naj bodo vseeno majhni. 

Ko je to narejeno njoke skuhamo v vreli vodi. Super je, da veš, da so kuhani, ko priplavajo na vrh. To je res najbolj jasen pokazatelj, kdaj so skuhani. 




Potem sem zraven priložil še eno bučko in nekaj mesa in smetanove omake. Malo se ponavljam. Zelenjava mi še vedno dela neznanske probleme. Danes sem prinesel eno veliko vrečo zelenjave, ki jo moram skuhat do konca tedna. 


Okej. Plan je takle. Ogljikove hidrate znam skuhat. Krompir, riž, testenine, to ni problem. Zdaj je na vrsti zelenjava. Solate pa ne jem. Iz principa. Ne zato, ker je ne bi maral. 

Torej. Kaj je vaša najljubša zelenjava? 


7 komentarjev:

  1. Ne bo prav inovativno in žal tudi kaj dosti zamisli ne boš dobil - kar bučke. Imam pa eno tako fino kuharsko knjižico, s pomočjo katere se da bučke pripraviti na tisoč in en način (skorajda) - od hladne predjedi prek juhic, glavnih jedi in prilog do sladice. Njam!

    OdgovoriIzbriši
  2. jaz imam pa od vse te hrane še najraje zelenjavo. vso. čeprav najrajš imam pa rdečo papriko. :) ne maram pa kislega zelja preveč. drgač pa you name it. najrajš imam pa vse frišno z vrta, še umijem nič ne, da še malo zemlja zaškrta med zobmi, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  3. ko jst zamrznem njoke (spet ne tako pogosto ampak kdaj se pa zgodi) jih zložim na pladenj in ko se zmrznejo jih razdelim po dozicah v vrečke. :)

    od zelenjave pa mislim, da jem vse. zadnje cajte smo pri hiši navdušeni nad kuhano cvetačo.

    OdgovoriIzbriši
  4. brstični ohrovt.
    zato, ker ima v imenu same ta težke črke in ker je fin fincem, mal skuhan in potem še malo popečen na drobtinah! in resno morem nehat komentirat kuharske bloge ob pol dveh zjutraj, ker sem pretty lačna!!

    OdgovoriIzbriši
  5. paradajz. čeprav je baje sadje, ne zelenjava.
    ker je zelenjadič universalis. ker ga lahko ješ surovega posoljenega, v solati (če jo ješ iz principa), s sirčkom, ali pa ga podušiš, pretlačiš, premučkaš ali premešaš z zelenjavo, gobami, proteini ali ogljikovimi hidrati, pa je še vedno dober. ker paše k praktično čisto vsaki hrani, razen k cukru,
    in ker se ga ne moreš nikoli naveličat.
    in ker ga imam rada že odkar sem imela mlečne zobe, me teta še vedno pričaka s frišnim narezanim paradajzem vsakič ko pridem na obisk...in ga imam še posebej rada tudi zato :)

    p.s. pa ko smo že pri zelenjavi, ki ni zelenjava, ampak sadež...maš mogoče kak fin recept ali idejo kaj naredit z avokadom??

    OdgovoriIzbriši
  6. Moja mama je zmeraj delala neke namaze iz avokada. Sem bil še premajhen, da bi jih cenil in sem se potem kar lepo zmrdoval, ker ni bilo sladko.

    Se mi pa zdi avokado kar zanimiv, zato ni dvakrat za rečt, da ne bom kaj tudi iz njega ustvaril.

    OdgovoriIzbriši