O TEM, KAJ ME NAVDUŠUJE ZA KUHANJE

The Best Thing I Ever Done HQ from MargaretEmily MacKenzie on Vimeo.


Tole sem našel že pred nekaj časa. Definitivno vredno ogleda. Je pa dokumentarec o najboljši pici na svetu.

Sicer pa zadnje čase veliko jem zunaj. Ker se mi malo ne da kuhat. Ampak. Jutri. . .! :)

Kakšen se pa vam zdi film?

3 komentarji:

  1. Ta dokumentarec sem gledala že pred časom in je res vreden ogleda.:) Se prav potopiš v gospodovo zgodbo, njegovo delo pa začneš dojemati z neke druge perspektive (on to res dela z dušo in telesom, zanj to ni nekaj, kar dela zgolj za denar, to je njegovo življenje) ... aja pa na koncu (no, to že tudi vmes) si res zaželiš, da bi bil tam in čakal v vrsti na najboljšo pico, kar si jih kdaj jedel. :) Skratka - meni je všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdej sem pa hudoooo lačna. Super film, srčen!

    OdgovoriIzbriši
  3. Me je prestavilo v tiste čarobne čase, ko so ljudje še imeli možnost, da so se posvetili svojemu delu, sebi, ljudem.... Film s tako preprosto opisno vsebino nekega ananimnega življenja,pa tako poln navdiha. Vredno razmisleka zakaj in odgovor verjetno poznaš....

    OdgovoriIzbriši