O TEM, KAKO JE PEČI ENO SAMO VESELJE

Najbrž že poznate Joy. Je uspešna blogerka in veliko peče. V pečici, ki se jo jaz bojim.

(foto: http://www.joythebaker.com/)

Na svojem blogu simpatično opisuje vse svoje kreacije, tako, da bi človek še sam kaj poskusil. Ampak se hitro premislim, ko se spomnim, da bom najbrž moral prižgati pečico.

(foto: http://www.joythebaker.com/)

V glavnem. Nimam veliko za povedat. Hitro skočite na njeno stran. Se boste nasmejali. Jaz sem se že.

(foto: http://www.joythebaker.com/)

Zdaj grem pa kvačkat. Da ne bom slučajno šel kaj pečt tako kot Joy. Slučajno.

4 komentarji:

  1. jes! me veseli, da si malo pokukal k joy, mene vsakič razvedri. res je eno samo veselje brat in gledat njene zapise. nasmeji me do solz. njeno pismo bodočemu možu sem si prekopirala v posebno mapico :) hrano dojema na čisto poseben način in majkemi, da vsakič znova umrem, ko opisuje kakšne spešl kapkejks.

    + congrats za priznanje murinjota pri napotu! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa zakaj se tako zelo bojiš pečice? :) Ko se pa tako fine stvari lahko v njej naredijo. Če se ti je enkrat 'malo' zažgalo, še ne pomeni, da se ti bo tudi drugič. Začni z navadnim biskvitom pa bo, boš videl :).
    Drugače pa hvala za link - gremo brskat :D.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Katja: Oh hvala tebi, da si mi jo predstavila. :)
    Pa hvala za congrats. :)

    @Alja: S pečico imava poseben odnos. Vse odkar je že prvi teden vrglo ven varovalko samo zaradi nje. Potem so bili pa še drugi incidenti. Je zlobna stvar, tale moja pečica.
    Bom probal navaden biskvit. Ampak nič ne obljubim, da ne bo spet zažgan. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajaa, to je pa že nekaj drugega. Uh, varovalke znajo bit sitna reč.
    Kakorkoli - srečno pri naslednji peki! :)

    OdgovoriIzbriši