O TEM, KAKO SEM NALETEL NA PROFESIONALNI STUDIO

Ko si študent, živiš po čudnem urniku. Celo po tako čudnem, da svojih sostanovalcev sploh ne vidiš, spiš, ko drugi vstanejo in obratno in naletiš na kakšen nepredviden prizor, kot je bil recimo tole:


Nisem edini kuhar v stanovanju, in to, da hodim okrog s fotoaparatom in slikam lonce, pri nas pač ne privlači nobenih čudnih pogledov. Predvsem zato, ker se ena izmed sostanovalk s tem tudi malo bolj resno ukvarja. Če boste dobro prebrskali, boste našli tudi kakšno isto posodico. :)

Čeprav sem sicer to vedel, odprtega dežnika sredi kuhinje nisem pričakoval.

Ampak. Jaz sem dobro, hvala da ste vprašali. Pridno jem zelenjavo in pridno berem strokovno literaturo.

Pa tole sem naredil:


KAO NEK OUTMIL:
(recept za nekaj toplega zvečer)

Navadne ovsene kosmiče (en kozarec) stresemo v posodo in prelijemo z mlekom. Dodamo še nekaj sladkorja in potem vse skupaj kuhamo dokler mleko ne zavre in se kosmiči razkuhajo. Ko zavre kuhamo še kakšni dve minuti in  to je to. Tole sem delal prvič in sem zelo cvikal, da se mi ne bo kaj prijelo. Ampak se ni. Ker sem pridno mešal. Sicer sem pričakoval, da se bodo kosmiči čisto razkuhali v kašo ampak se niso.

Potem sem noter zamešal še malo cimeta in narezal eno jabolko. Na topli peči je bila to super večerjica po dolgem dnevu.


Možnost za zafrknit: 2/10 (očitno takole kuhano mleko ne skipi, pa tudi prime se ne, čeprav sem z ognjem kar pretiraval)
Stopnja umazanije: 3/10 (en lonček za toplo večerjo ni slabo)
Užitnost: 7,5/10 (malo bo treba še izpopolnit, ampak je bilo za prvič zelo zelo fino. Še posebej, če si naveličan kosmičev)

Skratka definitivno je za probat.

Na kakšno čudno reč ste pa vi kdaj naleteli, ko ste prišli domov?

1 komentar:

  1. takle outmil je fin tudi s svežimi borovnicami in prelit z javorjevim sirupom (brez da prej sladkaš mleko).

    OdgovoriIzbriši