O TEM, KAKO SEM SPEKEL JABOLKA

Torej. Čeprav večina sovraži ponedeljke so meni kar ljubi saj ob ponedeljkih ne delam. To pomeni, da lahko po vikendu malo pospim potem pa pač delam, kar se mi zljubi, če je le, seveda to kar se mi zljubi diploma.

Čisto brez veze naj omenim še, da sem danes kupil en kup volne za en kup finih projektkov in nove čevlje. Je bil že čas.

V trgovini sem potem čisto po naključju srečal še gospodično pepermintovo, ki mi je prijazno pokazala kje lahko najdem mandljeve lističe in predlagala, naj jedilnik objavljam vnaprej, da se še kdo drug lahko najavi na kosilo. Mandljeve lističe pa sem potreboval za tole:

PEČENA JABOLKA: 
(recept za eno sladko sladico)

Jabolka izkoščičimo tako, da v njih vrežemo precej veliko luknjo ter ven zbezamo vse peške. Preden se lotimo česa drugega jih zarežemo še po sredini okoli in okoli, da se potem med pečenjem lepo napihnejo in potem vse zgleda kul. Nato 50g masla zmešamo z mandljevimi lističi in rozinami ter sladkorjem po okusu ter dodamo še cimet, zdrobljene klinčke, muškatni orešček, sok ene limone in sok ene pomaranče. Nek recept, po katerem sem jih delal je zahteval še malo viskija, zato sem to kar pridno upošteval in prilil še malo Jacka, ki sem ga dobil kot vselitveno darilo. Jabolka potem napolnimo s tole maso, ki je precej tekoča, ter vse skupaj na pekaču na 190 stopinj pečemo okrog 40 minut.



Posrežemo jih še s smetano in to je to.

Možnost za zafrknit: 4/10 (to je edina stvar, ki se jo upam naredit v pečici, ker se res ne more zažgat.)
Umazanija: 4/10 (čeprav je vsega povsod se je hitro pomilo brez drgnjenja. In brez Prila.)
Užitnost: 7,5/10 (sicer je zelo super, samo mi je bilo skoraj presladko. Ampak kar classy.)

Sedaj grem pa naprej gledat Outsorced. Čeprav se mi na računalniku valja že nekaj časa, sem šele včeraj pogledal prvo epizodo. Potem pa še nadaljnih pet. Je precej smešno.

Kaj pa vi imate radi ponedeljke?

8 komentarjev:

  1. ja, kje je pa repa? :)

    malo si priredil zgodbico, v bistvu so mandljevi lističi kar prebrisani in sva kar malo krožila po postojankah. pa še jack je prišel prav, vidiš?

    o njam njam jabčki. kaj kuhaš jutri? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, podobna jabolka (po Jamiejevo) pa sem jedla pred kratkim, ampak niso moja reč :/

    Jaz imam rada vsak dan. Za zdaj :))

    OdgovoriIzbriši
  3. @Katja: Jutri delam burgerje in bo super zabavno. Hint hint. :)
    @Nihljaj: Jaz sem tale receptič tudi priredil po Jamiju. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. oooooo! mmm jst se prijavim na eno classy večerjo junija ;) deal?

    OdgovoriIzbriši
  5. šmrk, jaz bi tudi, da mene kdaj srečaš.. ;(
    ker tale jabolka zgledajo za se ga nabajskat ;)
    in tudi jaz imam rada ponedeljke, ker takrat ne delam!

    OdgovoriIzbriši
  6. zakaj nisem prej šla preverit komentarjev in od frizerja zavila kar dol proti bregu... :/ čeprav burgerji so prenosljivi. do službe recimo. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. še ena super opcija z izdolbenimi jabolki je s skuto, rjavim sladkorjem, (rozinami po želji) in rumom, potem pa v pečico do rjavega... mmm...

    OdgovoriIzbriši