O TEM, KAKO LAHKO DOBIM POŠTO

Torej. Danes sem storil pomemben korak. Pehtran je dobil svoj e-naslov.

pehtranblog {at} gmail.com



Sedaj mi lahko pošljete kakšno fino reč. Čeprav je najbolj fino, če mi pošljete piškote, kar je pa elektronsko malo težko.

Ampak.

Pa tudi ne se ustrašit, če bo pehtran za trenutek zaprt kakšen dan. Vse v imenu napredka. Se pa obetajo luštne novosti.

Pa pošljite mi kaj!

3 komentarji:

  1. Javno objavljen in pravilno napisan mail ti bo prinesel ogromno spama! Neki je. Morda raje @ zamenjaš z [@] ali kaj podobnega .... no lepo da ima pehtran svoj mail. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. @pin: Hvala za tole. Sem kar malo pozabil, pa sem zdajle spremenil.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz pa obljubim, da et ne bom spamirala ;) drugače pa super za posodobitve, ki jih že nestrpno čakam!

    OdgovoriIzbriši