O TEM, KAKO SEM SKUHAL BUČKINO JUHO

Danes sem bil izjemno priden. Ker sem temeljito pospravil sobo in jo celo malo preuredil (kar je pri meni itak stalnica), tako, da imam sedaj v sobi celo pravo mizo. In nov stol. Pa posesal sem tudi. Kar pa pri meni ni stalnica.

Pa še zelenjavo sem jedel. Iz bučke sem skuhal juho:

JUHA IZ BUČKE:
(recept za eno juho iz bučke)

Bučko najprej dobro operemo ter jo narežemo na male koščke. Na malo olivnega olja koščke popražimo z malo česna (strok ali dva) ter jih po 5 minutah zalijemo z vodo, toliko, da so vse bučke prekrite z vodo. Potem počakamo, da zavre in dodamo še žličko ali dve zdroba. Jaz sem z zdrobom malo zapretiraval, ker se mi ga je preveč usulo, ampak mi je bilo prav tako všeč. Potem dodamo še kakšen peteršilj in kakšno takšno reč.

Juha naj vre še kakšnih 7 minut in to je to.


Možnost za zafrknit: 4/10 (se mi je zdelo, da nekaj čudno cvrči, ko sem dušil zelenjavo, ampak je bilo potem vse ok)
Umazanija: 2/10 (Juha se izjemno hitro pomije, čeprav zdrob lahko povzroči kakšno težavo)
Užitnost: 7,5 (Vse rajši imam juhe vseh vrst in ta tudi ni izjema)

Tako. Nič drugega.

Ste vi tudi kaj pospravljali danes?

4 komentarji:

  1. O ja smo pospravljali....mojo letno zalogo prahu za omaro =)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogoče bi še lahko dodal kislo smetano, da bi bila bolj gosta..:) imam rajši goste juhe. :) drugače pa je recept že v glavi in se bom slej ko prej uporabil v praksi. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Juhce so prav hrana za dušo, vsaj meni :)
    Pospravljali smo danes, o ja, če imaš doma živali, ni druge.

    OdgovoriIzbriši
  4. jz obožujem bučkino juho, samo že po defoltu ne maram vodenih zelenjavnih juh, zato jo naredim tako, da ko so bučke popražene in pokuhane do mehkega, juho zmiksam s paličnim mešalnikom, nekaj koščkov bučk pa pustim za lep izgled - ni treba ne zdroba, ne smetane, nič :)

    OdgovoriIzbriši