O TEM, KAKO MI JE POSTALO SLABO

Torej. Ker je pust in imam relativno velik dostop do krofov, sem jih en velik kup pojedel tudi sam. Toliko, da jih sedaj še videti ne morem, vonj pa mi je sploh grozen. Za maškare sem bil pa kuhar. Seveda.

Drugače pa se že pripravljam na pomlad. To pomeni, da sem pripravljen predvsem, da bo bolj toplo.

Med drugim pa sem naletel na en super DIY za pekočo omako, ki je sicer z etsya, ampak je vseeno kuharija in že vem, komu bom eno takšnole stekleničko podaril. Pa kuhinja mi je tudi zelo všeč! :)




Toliko zaenkrat. Jaz imam zelo rad takšnele filmčke.

Ste se vi tudi prenajedli krofov?


4 komentarji:

  1. Krof? Fuj. Preveč. Veliko preveč.

    OdgovoriIzbriši
  2. sploh mi ne omenjat krofov. še na avijonih so.
    pekoče. hm hm. mogoče. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo dva krofa. Nič slabosti - ostalo je naredila cuba libre :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. letos niti enega. vsi so mi nekam mastno zgledali.
    super ideja za darilce.

    OdgovoriIzbriši