O TEM, KAKO SEM SPET DELAL TESTENINE

Torej. Danes sem šel v trgovino, da bi kupil kakšno stvar za kosilo, pa kar nikakor nisem mogel najti tistih pravih sestavin, oziroma navdiha. To se sicer pogosto dogaja in ugotovil sem, da najboljše kuham, ko imam pripravljen nek načrt. Pa tudi, če so stvari relativno težke za skuhat. Problem pa se pojavi, ker ne vem kje najt kakšen navdih. Sicer imam sedaj že kar nekaj kuharskih knjig, a vseeno me, ko jih listam, le redko kaj tako zelo pritegne. Poleg tega  pa imam za to le redko čas. Zato se ponavadi zatečem kar k testeninam. 

IMPROVIZIRANE TESTENINE Z BUČKAMI: 
(recept za nenavdihnjen dan)

Testenine skuhamo po navodilih na škatlji. V drug lonec pa zlijemo malo olivnega olja, ter bučko narezano na koščke, ter jo pustimo par minut, da se poduši. Nato vse skupaj prelijemo s sladko smetano in dodamo malo moke, da se omaka malček zgosti. Nato jo solimo in dodamo malo žajblja. To pa je vse. Sicer ni bilo najboljše kosilo kar sem jih kadarkoli jedel ampak je bilo za ponedeljek OK. 


Možnost za zafrknit: 3/10 (težko je kaj zafrknit. Razen če bučke zažgemo)
Umazanija: 5/10 (mam kar rad tale standard dveh loncev)
Užitnost: 3/10 (je blo tko bolj "meh" ampak vseeno za pojest)

Zgleda, da sem v takšnem testeninskem obdobju. Pa je to čisto okej. Jutri grem malo naokoli, potem pa spet kaj finega skuham. Predvsem pa kaj, kar ne bodo testenine. Sem pa dober s tole zelenjavo kaj? Se trudim :). 

V glavnem. Še en PKIZP imam še v dolgu, ampak vi mi pa že kar lahko še kakšen receptič pošljete. 

Toliko. 


Kje pa vi najdete navdih?

12 komentarjev:

  1. Mah, nimam navdiha za kuhanje ... Ves čas sem lačna, nonstop nekaj sanjarim in bluzim med fotkami hrane, sama se pa ne spravim pred štedilnik. Slabo, slabo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. o grejtiš. glih za jutri sem imela v planu nekaj bučkastega naredit. sem pa slišala, da je pučke dobro delat na bučnem olju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, bučno olje bi blo fino verjetno, samo ga nimam na zalogi. Enkrat, ko bom velik, ga bom mel. :) Predstava je bla kul? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri Pehtranu :), v trgovini (tako malo se sprehodiš med policami/vitrinami in si zamišljaš, kaj bi kaj šlo skupaj ... potem pa pristaneš pri piščancu, papriki, jabolkah in paradižniku :), sicer pa v maminiem kuharskem zvezku oz. bukvi :), v (redkih) kuharskih knjigah - v teh res vse tako 'zakomplicirano' izgleda (vsaj kar se 'kosilne' hrane tiče, slaščice so že druga zgodba ...).
    Navdih bo prišel ... slej ali prej :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Navdih pri meni res pride od povsod, ponavadi se v mislih preigravam z vsebino hladilnika pa potem skombiniram še v loncih ... en nasvet za bučke, ker so same po sebi precej "puste", vedno jih samo hitro prepražim v voku na ekstraverđine kokosovem olju + zalijem z limoninim (včasih tudi limetinim) sokom. :D To dvoje (ali pa že sama limona ;)) iz njih po mojem mnenju izvabi največ, kar lahko. Mmm.

    OdgovoriIzbriši
  6. (a bi lahk kaj s špraglji nardil? zdaj, ko so pač na voljo? da skopiram in probam še sama? :))

    OdgovoriIzbriši
  7. predstava je bila nora. res super.
    pa za tvojo babico sem sedela. ;))
    ti prnesem malo bučnega olja. sem ga dobila za božič, sam nisem tip za bučno olje (khm, oljčno ftw) in ga bom imela kot kaže sam za bučke delat. tolko bučk, pa spet ne bom pojedla. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. bučke so boljše če jih popečeš in ne podušiš - kuhane bučke niso nič kaj posebnega, pečene pa že imajo malo več okusa. Kakšen drobnjak bi tudi pasal zraven ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Bučke (pa tut skoraj vse druge stvari) izpadejo velik boljše če jih popečeš skupej z mal nasekljanega česna/pora.. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. navdih pride s pogledom v hladilnik in omaro :) always. če ne pa v štacuno, pogledat kaj je naše gore list in kaj ne, sezonsko, zrelo, hop v cekar, domov, pa kuhat. rock'n'roll ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. u u u u moj navdih na foodgawker.com ali pa tastespotting.com - priporočam!!

    OdgovoriIzbriši