O TEM, S ČEM SE PREHRANJUJEM MED PISANJEM DIPLOME

Na kar nekaj jedi imam zelo prijetne spomine. Zmeraj zato, ker to jed z nekom delim. Je nekaj posebnega v tem. In tako je tudi s čevapčiči. Eden izmed mojih kolegov je tako obseden z njimi, da jih ima zmeraj kaj na zalogi, zato se pogosto zgodi, da sredi decembra (resnična zgodba) na njegovem balkonu v kratkih rokavih pečemo čevapčiče, ker smo pač slučajno prišli na en čaj. 

Sedaj, ko pišem diplomo mi je zelo fino kaj na hitro pojest, še posebej če je to kakšen "homemade" "junk food", ker se mi večjih projektov pač ne da ustvarjat. Čevapčiči se pa izjemno hitro spečejo, še posebej sedaj, ko imamo po mesecu in pol spet plin (ker smo leni) pa še malo kruha in ajvarja in je kosilo nared. :) 



Drugače pa sedaj kupujem samo še ledene kocke v majhnih paketkih po štiri. Ker jih tako ali tako v pol ure zmanjka ne glede na velikost. Pa Jaffa keksov tudi. Safr. 


3 komentarji:

  1. Ma ne me hecat :D točno to sem jedla danes za kosilo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. zgleda da pisanje diplome povsod enako diši. zadnje čase se tudi meni je samo neke packarije - čevapčiči, pica, kebap, ajvar!!, majoneza.. in bolj kot se bližam koncu te pisarije, večji imam tek. no mislim, da sem od vsega tega tudi nekaj fasala, tako da sem že drugi dan na presnemu rižu :S aja pa zadnjič sem v trgovini ene 5 min opazovala jafa cakes - na koncu sem se obvladala in iz trgovine odšla samo z enim jogurtom. (jupi zame!)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pisanje je super dokler ni treba začet;)

    OdgovoriIzbriši