O TEM, KAKO SE NAREDI ŠATARAŠ

Iz nekega izjemno čudnega razloga je šataraš moja najljubša zelenjavna priloga. Najbolj čudno je zato, ker pravzaprav ne maram paprik, pa tudi paradižnika ne ravno pretirano. Razen na testeninah. Šataraš pa ima obilico obojega. In to je izjemno čudno. Torej šataraš. 

ŠATARAŠ:
(ena fina priloga)

Rdečo papriko narežemo na majhne koščke. Enako storimo s čebulo. Nato pa še s paradižnikom. Čim manjši so koščki tim boljše je. Čebulo malo prepražimo (na malem ognju z malo olivnega olja, kot sem se ravno naučil) nato pa v lonec stresemo še nasekljano papriko in paradižnik. Ena paprika in en paradižnik na osebo je ravno prav. Nato pa lonec pokrijemo s pokrovko in kuhamo 40 minut. Vmes malo posolimo in poporamo. V tem času se paprika in paradižnik lepo razpustita in šataraš je nared. 


Možnost za zafrknit: 6/10 (če je ogenj prevelik in nismo potrpežljivi)
Umazanija: 4/10 (eh, meh, ni take krize. S sekljanjem zna bit problematično, drugače je ok)
Užitnost: 9,5/10 (super reč, čeprav ne vem zakaj mi je tako všeč)

Kaj pa imate vi radi pa ne veste zakaj?

5 komentarjev:

  1. Kaj samo js rečem sataraš?

    Ocvrt sir. Pa u resnici sploh ne jem sira ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj pa eggs? Naš recept (doma) vsebuje vse to potem pa še jajca in je v bistvu ena sama samostojna jed.

    OdgovoriIzbriši
  3. Barbara in Fatima, ne tudi jaz rečem sataraš in mislim da je na splošno sataraš :) Mogoče da kje v kakšni regiji , rečejo šataraš tako kot je to naredil Mr. Pehtran :) Drugače pa sploh ni važno, dober je, pa če uporabiš S ali Š :)
    Aja pa tudi jaz dodam še jajca ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. tudi jaz rečem sataraš, dodam seveda jajco in ja, fuuuul je dobr ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. O, pri nas se celo poletje kuha sataraš - še za v skrinjo, za dni ko ne bo več paradižnik iz vrta 'prihajal'. In je res ful dobr. :) Pa tudi mi še damo včasih kako jajco noter, je potem bolj polnega okusa.

    OdgovoriIzbriši