O TEM KAKO DANES NISEM HOTEL KUHATI

Do kuhanja imam zanimive občutke. Po eni strani imam kuhanje rad. Predvsem zato, ker rad jem (čeprav se to ne opazi na prvi pogled). Rad sem v kuhinji, stvari mečem v mnogo loncev in nasploh packam, čeprav nikoli nihče zaradi tega ni bil srečen. Tudi pomivam rad, če imam le družbo. 
Ko sem še živel pri starših mi nikoli niso pustili kuhati. Predvsem zato, ker sem vse umazal, potem pa za sabo nisem nikoli pospravil. Vsaj temeljito ne. 
Sedaj, ko ne živim več pri starših lahko kuham. Kolikor hočem. In tudi packam lahko. Kolikor hočem. Samo pospraviti moram za sabo. Če ne me sostanovalci za ušesa. 
Pa se mi vseeno ne da zmeraj. In tako že na drugi dan bloga ne kuham. Danes sem za kosilo namreč jedel kebab. Sem pa vsaj preizkusil fotoaparat. Super zdravo. Vem. Pa saj bom jutri kuhal. In pomil tudi. No. . . tudi jutri ne, ker sem zmenjen za kosilo. V sredo pa res! Prisežem.  

Ampak lahko pa vam povem, da sem izpopolnil sendvič. Danes sem eksperimentiral in poleg jošta dodal še trdo kuhano jajce, kuhan pršut, origano, parmezan sem pa izpustil. Tudi kruh sem zamenjal. Tako je bila ena stran iz bele štruce, druga pa iz črnega hlebca. Nebeško. Priporočam. Predvsem nakup toasterja. 


Kuham v sredo! Res! 




8 komentarjev:

  1. vsak dan sem guglala pehtran, pa nič. zdej sem drugo taktiko ubrala in... komaj čakam nove objave, stran je pa itak čist prelepa! se pa kdaj javim za preizkuševalca, ni problema, posodo z veseljem pomijem! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. opa! tole bo res krasen blog za vse nas, ne-kuharje. in že prva objava - t hrana (kebab moraš nujto poizkusiti v ilirski bistrici, vsi pravijo, da je daleč najboljši) in fotka (priznam, 1.8 je kul) sta krasni. se že veselim srede!! ;)

    in kako se že reče ob taki veseli priliki: z valenovakovimi boš potem kot za šalo! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. res super blog. me je takoj nasmejal =)
    Keep on blogging...

    OdgovoriIzbriši
  4. ....pa čeprav nisem fan ne kebaba ne sendvičev xD

    OdgovoriIzbriši
  5. Dragi kuhar,

    le pogumno naprej vrti kuhalnico. V lonec na koncu le dodaj še dodaten ščepec vejic. Osnovni recept je enostaven (vsak stavek z glagolom, loči od drugega stavka z glagolom, vejica), ostalo je pa že za mojstre. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. kaj vejica, vejica šmejica, the man can cook!
    v sredo torej ;)

    hvala ninileni in katji za tweet :)

    OdgovoriIzbriši
  7. No ta je pa dobra, tolko spodbudnih komentarjev, zdaj mam pa tremo pred občinstvom.

    OdgovoriIzbriši
  8. super truper, res! kar tako naprej, punce rabmo več takih, hehe

    OdgovoriIzbriši