O TEM KAKO SEM PRVIČ DELAL GRES

Vem, da sem rekel, da danes ne bom kuhal. In res nisem. Za kosilo. Na kosilo sem bil povabljen ven. Tokrat sem jedel v restavraciji Azur. Ne jemljejo študentskih bonov. Temu primerna je bila postrežba. 

Pa vendar. Zvečer (po dolgem sestanku na faksu) se mi je zahotelo nekaj dobrega. Ponovno sem hotel pripraviti že moj dobro znani topli sendvič, a si je nekaj v meni zaželelo spremembe. Glede na to, da je bila danes pri meni babica (ki ne mara moje deloholične narave, saj se je pritožila, da me je morala čakati, saj sem imel še nekaj jutranjih opravkov, ki so bili pač neodolžljivi, sem pa ji zato skuhal dobro kavo, plus naj omenim še to, da mi je prinesla mandarine, ki so itak moje najljubše sadje) sem se odločil, da skuham gres. Nikoli ga še nisem pripravljal in po hitrem tečaju, ki ga je pripravila moja cimra, sem se lotil kuhe. Takole se skuha gres: 

BABIČIN GRES:
(recept za enega fanta)


Pol litra mleka zlijemo v posodo, ki se jo lahko greje in potem lahko pomije. To pomeni, da ni panike če se kaj gor prime. Se pravi ne ravno kej najtanjšega. Potem dodamo dve in pol žlici zdroba (ki je v bistvu to kar naredi gres), še dve žlici sladkorja in vanilijev sladkor po želji. To kuhamo in predvsem mešamo dokler ne zavre, kuhamo potem še kako minuto ali dve, da se relativno zgosti (toliko, da vidimo pikice od gresa in da ni ravno čisto vodeno), potem pa je to to. Posujemo še s kakavom in slasten gres je nared. 

Možnost za zafrknit: 1,5/10 (Če ga pustite 30 minut vret ni najboljše)
Stopnja umazanije: 3,5/10 (Gres se kar prime na posodo)
Užitnost skuhanega: 8,5/10 (nostalgično in brez problema za ponudit še komu)

Takole, sedaj grem pa pogledam še Scotta Pilgirima, si skuham čaj, potem pa grem spat. Jutri pa spet skuham kaj dobrega. 

11 komentarjev:

  1. Bravo, da boš tvojo strast delil z nami!
    Via Fensismensi via Pepermint;)

    Pa še pehtran obožujem!

    OdgovoriIzbriši
  2. grisa sem se vedno bala - zaradi stopnje umazanije in velike možnosti za črno kozico. sam, majkemi, da bom probala! ok, al bom pa mami prosila, da mi ga naredi. ona ima pomivalni stroj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super blog!!! :) Komaj čakam naslednjo objavo :).
    Sicer pa - gres je dober, še posebej skorjica, ki se naredi na njem, če ga takoj ne poješ. :)

    AljA :)

    OdgovoriIzbriši
  4. mmm... gresa pa že dolgo nisem jedla... mogoče super ideja za današnjo večerjo...
    upam, da si užival v filmu, mene je zelo nasmejal... :)
    Lp, anA

    OdgovoriIzbriši
  5. super! hvala bogu, da vse več fantov kuha :)
    VSA ČAST :))

    OdgovoriIzbriši
  6. mmmm, se mi je prav zaluštal ... škoda da sem v službi :) če pa dodaš še košček masla, je pa sploh zmaga ... in poleg kakava malo cimeta ...

    OdgovoriIzbriši
  7. aja, da še dodam zgornji objavi: res je fin blog. via fensišmensi ...

    OdgovoriIzbriši
  8. To sem pa ze slišal, da se doda maslo, samo nisem siguren kdaj. Mislim ga bom vrgel v lonec kar enkrat vmes. Na cimet pa sem pozabil, kar bom naslednjič sigurno zamenjal.

    OdgovoriIzbriši
  9. ninalena ma prov. vse, kar je povezano z vretjem mleka mene kr mal straši ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Tole sem pa včeraj zvečer sprobala (si mi naredil hude lušte) in že takoj v lonec dala cimet... Sicer se iz otroštva spomnim bolj gostega gresa ampak je bil ta vseeno odličen :) Hvala za idejo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Krnekitko:

    Lahko ponudim svoj recept, ki zagotovo uspe ... pri nas ga jemo sigurno 2x na teden, tako ga imamo radi.

    Za tri osebe: 7,5 dcl mleka in 90g gresa. Vmešaš v vrelo mleko. 2 minuti mešaš na večjem ognju, potem še cca 15 min na najmanjšem, ravno toliko, da se gres še segreva. Na koncu dodaš dve veliki žlici sladkorja in malo masla. Premešaš.

    Serviraš in posuješ z benkotom : )

    Njami.

    OdgovoriIzbriši