O TEM ZAKAJ NE MARAM RIB

Jaz ne maram rib. Mislim, da so se mi zamerile koščice. Počutim se skoraj kot vegetarjanec, ampak samo s to razliko, da jaz pač ne jem samo rib. Iz moralnih razlogov. Saj ne. Bolj iz praktičnih. Pa vendar sem ta teden že drugič jedel ribo. Kakšen narobe svet. Najprej sem jedel file mečarice, danes pa še tuno. Na srečo ni imela nobena koščic.

Danes sem vstal ob desetih. Vem, pozno. Priznam. Ampak res sem šel pozno spat (ker sem drgnil lonec), vstati pa mi ni bilo treba, saj sem začel delati šele popoldne. Potem je dopoldne minilo kot bi mignil. Do enajstih sem pojedel zajtrk, našel tole, kar mi je vzelo dodatno urico ob kavi, potem pa sem si moral nekaj na hitro skuhat. Odločil sem se za testenine s tuno, ker se mi ni dalo v trgovino, vse sestavine za tole super kosilce pa sem imel že doma. Super pri tem je, da vse sestavine pridejo v večjih paketih, ki lahko stojijo zelo dolgo časa, zato je super stvarca, če se vam kdaj ne da v trgovino ali nenapovedano pride kakšen lačen gost.
Pa še zelo na hitro je, v pol ure sem skuhal, pojedel in pomil, najdlje vzame kuhanje testenin, pa še te so skuhane v desetih minutah. Takole gre recept:

SUPER HITRE TESTENINE S TUNO:
(recept za enega fanta)
Najprej vzamemo en velik lonec kamor nalijemo vodo za testenine in to zavremo, dodamo še ščepec soli. Sam sicer ne nujno čutim razliko med kuhanjem v soljeni ali ne soljeni vodi. Nekateri dodajo tudi kapljico olja, da se testenine ne primejo. Tudi za to ne vem koliko pomaga. Ponavadi vodo tako hitro odlijem in zbezam ven vse testenine kar z roko, ker mi gre na živce če se kakšna potem zasuši. Ko voda zavre vržemo noter testenine po izboru, jaz jih merim kar na skledico (napihnejo se za slabo polovico, tako da če so manjše dam v skledico dve tretjini testenin, še rajši pa imam tiste rezance, ki pridejo v malih zvitih kroglicah. Teh v vodo vržem štiri ali pet, odvisno koliko sem lačen), in jih skuhamo kolikor pač piše na škatli. Jaz jih kuham kar točno, ker imam super uro, ki začne piskat. Zaenkrat so bile zmeraj skuhane ravno prav.
Omako pa sem naredil takole. Popražil sem čebulo, čisto malo, samo četrtinko, kar na olivnem olju, čeprav se to ne počne. Nato sem ogenj zmanjšal na minumum in dodal eno konzervo tune, malo premešal, prelil z paradižnikovo mezgo, ravno toliko, da je nastalo nekaj omaki podobnega (kar tisto iz tetrapaka, ponavadi jih imajo okrog testenin, tune v konzervi in ostalih omak), posolil in dodal origano. Tudi muškatni orešček lahko dodate če se spomnite. Jaz sem tokrat pozabil. To pa je to.


 Jaz jem testenine kar v skledi. Se mi zdi tako boljše. Pa še omako lahko divje mešam in je super. Takšne testenine so fajn za zgodnja kosila ali če pridete domov pozno popoldne in se vam ne da preveč ukvarjat s kuhanjem. Ali pa pred kakšnim žurom. Skratka super za nekaj nasitnega in lahkega. Tole je bila ena prvih jedi, ki sem se jih naučil. Ko so starši kam šli in me pustili samega (kar je bilo super, ker sem potem lahko visel na računalniku ali pred televizijo cel dan), je bilo to dolgo časa edino, kar sem znal skuhat.

Možnost za zafrknit: 1/10 (res ne vem kaj bi lahko šlo narobe, mogoče res če date preveč paradižnika in je potem preveč vodeno)
Stopnja umazanije: 2/10 (res je super, ker se nič nikamor ne prime, lonec od testenin se itak hitro pomije, omakica pa se kar sama spere)
Užitnost skuhanega: 9/10 (en mojih najljuših easy kosilc, nisem še srečal nikogar, ki bi se zmrdoval)

To je to, zdaj grem pa pridno delat.

Zvečer pa kakšen sendvič?

:)



5 komentarjev:

  1. lačnaaa. a maš kakšno tupperware posodico? tko, če boš kdaj preveč skuhal, a ne. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hahahah super! hitro napreduješ od sendvičev do bolj konkretne hrane :D

    OdgovoriIzbriši
  3. pridružujem se članstvu neljubiteljev rib. isto vsem razlagam, da rib ne jem zaradi 'the fish doesn't think, 'cause the fish knows everything' (arizona dream), ampak veliko k temu primoporejo tudi koščice.
    tudi nad pašto s tuno sem se zmrdovala, ampak po novem, ko zraven umešam še en zdenka sirček (moje odkritje te sezone), pomažem ponvico, da je še umivat ne rabi..

    OdgovoriIzbriši
  4. @katja > res je ena najtežjih stvari zmerit koliko skuhat za enega, ker so potem količine res minimalne, tako da včasih tudi kaj zmrznem, ampak še rajši pa koga povabim da vse skupaj pomalica. Tako da mogoče ta možnost boljša kot tupperware? :)

    @ninalena > Milsim da bi to morala bit FB skupina.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz tunini omaki s paradižnikom ponavadi dodam še papriko (zelena se mi zdi najboljša), ki jo skupaj s tuno popražim, potem dodam veliko bazilike namesto origana ter čisto na koncu še koruzo. Mmmm :)

    OdgovoriIzbriši