O TEM KAKO NE JEM MESA

Moja mama bi me za ušesa, če bi vedela, da včasih za kosilo ne jem mesa. Pravi, da kosilo brez mesa pač ni kosilo. Če vprašate mojo babico je še huje. Po njenem mnenju si ves čas pripravljam samo malice, saj kosilo brez mesa, juhe, solate in sladice pač ni kosilo. Ampak to je ta starejša generacija, mi tamladi smo bolj avantgardni in mešamo skupaj vse mogoče. Sploh pa zelo redko jemo meso.

Danes sem kupil dva manga, ker jih imam pač rad. Nasploh so mangi v našem stanovanju vroča roba, ker jih ponavadi še isti dan pojemo. Tako sem enega kar takoj porabil. Naredil sem eno fino tajsko jed. Prvič sem jo jedel pri nekem prijatelju, ki pa je namesto sladke smetane uporabil kar koncentrat, kar mi ni bilo preveč všeč. Drugič sem sam uporabil pravo sladko smetano in je jed izpadla super.

TAJSKI RIŽ Z MANGOM: 
(recept za enega fanta)
Cel mango narežemo (ker, sem se spomnil prepozno, da ne znajo vsi narezati manga, učno uro vključim prihodnjič), potem pa skuhamo riž, jaz imam najraje kakšnega, ki se fino razkuha, približno dve veliki pesti na osebo. No moji pesti. Najbrž nimate vsi tako velikih dlani kot jaz. Mogoče je količino lažje izmeriti, če na osebo skuhate četrtinko navadnega kozarca. Ko je riž skuhan, ga prelijemo s sladko smetano in dodamo mango.

Možnost za zafrknit: 0/10 (razen če se urežete pri rezanju manga)
Stopnja umazanije: 1/10 (umaže se le ena posodica, pa še v njej skuhamo samo riž)
Užitnost skuhanega: 8/10 (super eksotična jed, ki ne vsebuje mesa. Pa še zelo lahka je)

To je vse. Jed je super za kakšno malico ali pa za kakšno res lahko kosilo. Pa še nič se ne umaže in minimalno kuhanja je. Samo ne povedat moji mami, da sem jedel kosilo brez mesa. Sploh pa grem zvečer še na pico.

Drugič pa vam povem, kako narežem mango.

In zakaj jem zadnje čase vse stvari iz skledic?

7 komentarjev:

  1. tudi meni je zadišala tajska. zadnji listki sveže sladke tajske bazilike in svežega popra so naredili v zeleni curry. ugotovila pa sem, da je cvetača kriva, da se mi je do sedaj dozdevalo, da vedno nekaj manjka. pa je očitno cvetača preveč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo tole z mangom :) ... zanima me, kakšen mora bit mango, da je res dober? Jaz na res dobrega še nisem naletela, vedno je bil preveč ali premalo zrel (vsaj meni se je tako zdelo :)). Pravijo, da moraš z njim imet srečo - torej, kakšen nasvet za 'nakup' dobrega manga?

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmm hvala za kosilo. Prou uživala sem. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Po pravici povedano tudi jaz ne vem, kakšen je taprav mango. Sicer sem jih kupil že kar nekaj, pa me po pravici povedano niti ne moti če je prezrel ali premalo. To vzamem kot dogodivščino. Še posebej ker to eksotično sadje v trgovinah pripeljejo v eni pošiljki in so potem pač vsi taki. Jih niti ne morem pretirano zbirat. Tale je bil še premalo zrel, zato bom z drugim počakal še par dni, da malo dozori. Potem bom pa videl kako je . . .

    OdgovoriIzbriši
  5. A tako je to :) ... jih bo treba še ene par kupit in videt, kakšen mi bo najbolj všeč. Sem mislila, da obstaja kakšna 'finta', tako kot pri melonah :). Hvala za odgovor.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoj recept je naša izpeljanka najboljše tajske sladice: Mango Sticky Rice. Zamenjaj smetano s kokosovim mlekom in si zmagal.

    V pomoč: http://thaifood.about.com/od/thaidesserts/r/thaidessert.htm

    Jaz se je nikoli ne naveličam. Mango je pa vedno znova izziv, a bo ali ne bo :o

    Super blogič!

    OdgovoriIzbriši
  7. No tole s kokosovim mlekom pa res sprobam. Se sliš super. :)

    OdgovoriIzbriši