O TEM, KAJ JE BILO NAJBOLJŠE V LETU '10

Vsako leto že tradicionalno izberem top 10 stvari iz preteklega leta in tudi letos je tako. Sicer niso pretirano kuharske ampak vseeno.

Torej:

10:
PRIMERJALNA KNJIŽEVNOST.
Že od nekdaj imam rad literaturo. Seveda sem ravno v teh letih, ko mi najbolj dogajajo Huxley in Hemingway in Camus in Orwell in podobni tipi pri katerih si moraš zelo razbijat glavo, da jih razumeš in ob njih branju pričakuješ razsvetljenje. Sem še precej daleč od zavedanja, da je branje lahko tudi lahkotno in celo zabavno.
Zato sem se letos septembra odločil, da bom hodil tudi na predavanja primerjalne književnosti, čisto tako, ker nimam pametnejšega dela in se mi je zdelo zabavno. Uspelo mi je priti celo na dve predavanji. Obe sta bili zanimivi, ampak več kot na dve mi ni ratalo. Je blo pa super. Drugo leto spet.

9:
MOJ LASTEN KAFIĆ.
Če se ukvarjaš s prostovoljstvom se zna zgodit, da boš počel precej random stvari. V okviru čisto nečesa drugega sem dva tedna vodil improviziran kafić, kjer je zmeraj primanjkovalo mleka. Imeli smo pa novoletne lučke (sredi poletja) in mizice iz starih oken in gamecube in projektor. Se mi je kar dopadlo bit cele dneve na kavah.

8:
POMLADNO PREBUJENJE.
Mogoče sem samo dobil kondicijo, ker imam pač takšno delo, ali pa je tale predstava res tako dobra, da sem jo gledal že dvakrat. Za tretjič imam pa že karte. Ampk to pride šele januarja. Je kul muzika. Je pač nekaj kar počnem, to, da gledam predstave.


7:
TRIP NA DUNAJ.
Rad imam takšne nesplanirane tripe. Tako smo se avgusta na hitro odločili, da skočimo za en dan na Dunaj. Šli smo v Starbucks in jedli v 1516. Klasika. Ostalega se ne spomnim. Smo se pa veliko smejali.


6:
FAKS.
Še prehitro je prišel dan, ko sem naredil zadnji izpit na faksu. Sedaj pridno pišem diplomo. Ampak je bilo vseeno zelo fino.

5:
SETLERJI.
Rad imam družabne igre, čeprav jih ne igram pogosto. Vendar vsake toliko igram Naseljece otoka Catan. Mislim, da jih imam rad zaradi debat, ki se razvijejo ob igri in zaradi neizprostnosti igralcev. Ponavadi smo precej glasni, ko igramo.








4:
DAVE MATTHEWS.
Dave Matthews Band je moj najljubši bend že nekaj let. In verjetno bo tako nekaj časa tudi ostalo. Februarja sem jih imel priložnost videti na Dunaju in itak so bili super. Super je bil tudi Starbucks in 1516 in vožnja nazaj ob polnoči v megli. Zjutraj sem pa seveda delal. Ampak je bilo vredno.


3:
FILOZOFSKE DEBATE.
Mogoče je to samo študentsko življenje, ko imaš za tovrste stvari čas, ampak je filozofiranje ob kavi v kakšni kultni kavarni je prav super. In tega je bilo letos precej.

2:
PLEZANJE.
Prvič sem plezal že nekaj časa nazaj, ampak sem se bolj resno začel s tem ukvarjati letos. Še vedno mi ne gre ne vem kako dobro ampak dovolj, da sem že vodil svojo prvo smer. Sicer je ocenjena z 4c, kar pomeni, da izgleda nekako tako, kot strma pot na Šmarno goro, ampak vseeno. Sem se potem počutil kul.

1:
FLET.
Letos sem se tudi preselil in vse plačujem sam. Pa svojo kuhinjo imam. To je pa itak najboljše.

(foto: Dušan Smolnikar)


Katerih je pa vaših 10 najljubših letošnjih stvari?

4 komentarji:

  1. http://www.crtast.si/2010/12/31/top-10-leta-2010/

    Pripopam kr link...bo hitreje :D Sem bila istih misli kot ti za današnjo objavo ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. o, lej, tvoje okno!
    vsi pišete teh top10, mogoče bom tud jst!
    pečem cimetove rolce zdejle. mogoče bodo med top3 slaščičarskih podvigov letošnjega leta. :)

    lepo praznuj!

    OdgovoriIzbriši
  3. Cimetove rolce so njam njam! Upam da še kakšna ostane za po novem letu pa prineseš kaj za probat. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem tudi že dvakrat gledala Pomladno prebujenje :)

    In js sm se tud spopadla z izzivom in napisala svojih 10 najljubših: http://konoczaspi.blogspot.com/2010/12/silvestrovo.html

    OdgovoriIzbriši