O TEM, KAKO SEM JEDEL NAJBOLJŠO OMAKO NA SVETU

Prijatelj mi je veliko govoril o neki omaki, skoraj na enak način, kot jaz govorim o krompirjevih štrukljih. In če nekdo tako strastno govori o nečem, potem mora biti to res dobro.Včeraj, sem ga obiskal, saj me je povabil, da tole reč poskusim. Nekaj mu jo je ostalo še od kosila, jaz pa sem prišel kar pozno zvečer, ampak nič zato. Tole je bilo neverjetno:

OMAKA IZ CELEGA PORTOVCA:
Celo steklenico portovca (ja, portovca in ja, cel liter) zlijemo v posodo ter dodamo še dobre pol litra goveje juhe, (kar takšne močne iz treh govejih kock). Potem sledi glavni del. Pustimo, da zavre in na srednjem ognju pustimo, da malo vre, kakšno uro ali dve, da je portovca v posodi samo še polovico. Potem v lonec dodamo nekaj (10) celih strokov česna in  ter pustimo, da vse skupaj spet povre na polovico. Nato dodamo še zajeten kos masla (200g) in pustimo, da še to povre in se lepo zgosti.
Priprava traja zelo dolgo, ampak je takoooooooooooooo vredno.

Potem omako ponudimo s kakšnim finim zrezkom, in to je vse.


Tole je res najboljša omaka, kar sem jih kadarkoli poskusil. Pa tudi ni je tako težko naredit, samo dolgo traja. Pa še to je super, da sem jo jedel pri prijatelju, ki ima na balkonu žar in stvari peče kar celo leto, tako, da je zrezek spekel na žaru. Pravi, da se mu sosedi smejijo. Čeprav so čevapi z žara, ko jih pečeš na -5C v nogavicah in kratkih rokavih (ker itak vsi preveč kurimo) itak posebno doživetje. Še posebej, če te kdo zapre ven, ker na zunanjo stran balkonskih vrat nikoli nihče ne da kljuke.

Tako je bilo to.

Novo leto sem praznoval fino, lahkotno, preveč sem jedel. Tiramisu za zajtrk. Pozabil zobno ščetko. 24 ur brez umitih zob je bil safr. Brez zaobljub. Samo, da bom jedel več zelenjave. Hvala, da ste vprašali.

Kaj ste se pa vi zaobljubili?

8 komentarjev:

  1. izgleda super :) Portovec je že tako dober, da mora biti tudi omaka vsaj enako dobra :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Brez zaobljub, mogoče sam ta, da se enkrat res spravm to omako narest :P

    OdgovoriIzbriši
  3. eno vprasanje .. ko pustimo na ognju pokrijemo s pokrovko ali ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ena zaobljuba: da končno spackam magistrsko - potem bo pa žur ;)

    Omakca pa se bere fantastično dobro - po mojem se ob taki omaki tudi jaz ne bi ničesar spomnila zaobljubit!

    OdgovoriIzbriši
  5. To če se pokrije je dobro vprašanje. Sicer pokrijemo, zato tako dolgo traja, ampak si lahko vmes malo prihranimo in kar liberalno odkrivamo pokrovko, tako, da vse skupaj čimprej izpari.

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala. :) bo ob prvi priliki preizkuseno.

    OdgovoriIzbriši
  7. ..uf tole je res dolgotrajno....sam čist verjamem, da je vredno vsake urce ;)
    ...moja zaobljuba 2011...da bom sebe postavila na prvo mesto :) !

    OdgovoriIzbriši
  8. OK, pritožbe :) najprej sem iskala portovca v Mercatorju, pol v tavlkem Intersparu, na koncu zavila v Eleclera in ga kupla :) v čem je problem, da omaka niti približno ni gosta?

    P.S.: Če to odštejem, je pa fe-no-me-nal-na! :)
    P.P.S.: Jaz sem kuhala večinoma z odprto pokrovko in je na koncu takooooo malo omake :(

    OdgovoriIzbriši