O TEM, KAKO NISEM PEKEL PALAČINK

Danes je bil en super dan. Minil je precj bolj običajno, kot sem pričakoval da bo. To pa je v decembru že kar dosežek. Prav tako je bilo super to, da smo bili vsi trije sostanovalci doma, kar je prav tako ena velika redkost. Še najbolj super pa je to, da ko smo skupaj pogovor pogosto nanese na palačinke. In danes ni bilo nič drugače. Pridni, kot smo se jih hitro lotili. Takole namreč:

CIMRINE PALAČINKE:
(recept od ene cimre)

Eno jajce zmešamo z nekaj moke in mleka ter dodamo vanili sladkor ter navaden sladkor, pač na (oko), kolikor se nam zdi. Vse skupaj dobro premešamo. Tanko teflonsko ponev malo naoljimo ter jo segrejemo, nato pa nanjo zlijemo nekaj mase. Počakamo, da robovi malo zakrknejo, potem palačinko obrnemo in jo popoečemo še na drugi strani.



Pečeno palačinko namažemo s ČIMERKOLI! :)

Jaz sem skoraj vse namazal z nutelo. Rad jih imam še z marmelado, za ostalo me pa težko prepričate.

Zdaj, ko sem sit, pa se še malo posvetim diplomi? Čeprav mislim, da po palačinkah to ni več mogoče...

S čim pa imate vi radi palačinke?

9 komentarjev:

  1. jajca so vroča roba dandanes:)

    1 jajce na 3-4 palačinke.

    OdgovoriIzbriši
  2. poleg naštetega pa še donat, mal limone in kanček ruma. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. kot sem že naznanila, le in samo in izključno z marmelado! z nutelo jih sploh ne jem, ker mi res niso fine, oz. nutela mi ni všeč:), sem jih pa enkrat jedla z orehi in smetano, so bile tudi kar sprejemljive. :) ena moja mama jih posuje z miksom cimeta in sladkorja. joj, palačinke!

    OdgovoriIzbriši
  4. sem hotela že zadnjič pri špinači komentirat... mi palačinke s špinačo nafilamo pa malo sira po vrhu, pa zvijemo, pa na putru popečemo pa h mesu damo. :) pa pojemo. :)
    drugače pa jih ni čez nuteline.

    katja, mislim, da si prva, ki jo poznam, da ne je nutele :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pekmez + nutella. Limonina marmelada + nutell. Melisa v testu za palačinke. Figova marmelada + skuta+rum.

    OdgovoriIzbriši
  6. Rajši ne komentiram s čim jaz jem palačinke, ker me boste imeli za noro ;)
    Jem jih s skoraj vsemi možnimi namazi, nadevi in packarijami, ki mi padejo na pamet tisti trenutek...npr. pašteta in marmelada skupaj...bodite nežni z mano :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasja, salamo in marmelado (beri parizer + mešana) sem papcala tudi jaz (v malsih letih...po mojem so bili krivi hormoni).

    OdgovoriIzbriši
  8. Matilda, to je moja milejša varianta ;)

    OdgovoriIzbriši