O TEM KAKO VAJA DELA MOJSTRA

Danes sem bil na kosilu doma, to se pravi pri svoji babici. Čeprav hodi na računalniški tečaj, ni čisto prepričana, kaj je to blog, čeprav je vsem prijateljicam povedala, da pišem po internetu o kuhanju. Ker ve, da sem zadnjič poskusil narediti krompirjev štrukelj (in da ga imam neizmerno rad), ga je danes naredila tudi ona. Kot za šalo je zmesila vse sestavine in naredila celo dva različna nadeva. Potem pa nonšalantno rekla, da najprej pojemo juho potem pa bo tole kuhano. 






Vaja dela mojstra kajne?

Potem pa sem se tako najedel, da se zdaj še premakniti ne morem . . .

5 komentarjev:

  1. ta tvoja babica mora bit ena majstrica a? ;)
    ko sem gledala kako zvija ta štrukelj, sem se spomnila na eno bivšo sodelavko, ki je enkrat štrukelj skupaj s cunjo zvila. in skupaj skuhala. in pol se je čudla, da se je vse razpadlo ko je odvila. ;) ampak mož je vseeno pojedel. :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa saj se kuha v cunji! Kajne?
    Zadnjič sem jih nekje jedla in ker so bili mmmmmmmmmm, sem danes poiskala tvoj recept, da jih naredim...

    OdgovoriIzbriši
  3. Kuha se kar v cunji ja. Taki sveže oprani seveda :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ja, kuha se V cunji, ne pa SZ cunjo ;)

    OdgovoriIzbriši