O TEM, KAKO SEM DELAL POTICO 2. DEL

Danes sem vstal ob pol desetih, par ur kasneje, kot ponavadi, spakiral svoj računalnik in fotkić ter se odpravil domov. Domov sicer pomeni dvajset minut z mestnim avtobusom, kar sicer ni veliko, ampak se v dežju presneto vleče. Čeprav je pot ob novem CDju Dave Matthewsa hitro minila. Kljub dežju in adidaskam.

Babica me je vmes trikrat klicala kje sem, ker je bilo že vse pripravljeno za tole:


MICA POTICA:
(recept za eno fino filo)








Zmešamo mlete orehe ali/in mandlje z obilico sladkorja. Potem v drugi posodi zmešamo maslo, nekaj rumenjakov, malo sladkorja in malo smetane. Testo razvaljamo in ga z zmesjo premažemo ter povrhu posujemo mlete orehe ali/in mandlje. Vse skupaj zvijemo in postavimo v pečico na 50 stopinj, da še malo vzhaja. Potem potico pečemo 50 minut na 180 stopinj.

Potem sem, preden sem jo lahko poskusil moral čakati še nekaj časa, da se je shladila, kar se je zdelo, kot eno daljših čakanj v življenju.

Potem smo še zvečer jedli, in se sedaj še premakniti ne morem. Še tipkam bolj težko.

Potica je bila pa itak najboljša. Pa tako lepa je bila, ker je bilo testo tako dobro stepeno.

Ste vi tudi kaj dobrega jedli?

2 komentarja:

  1. mi smo pravkar pojedli božično večerjo. takoj, ko sem prišla iz L.A. sem se odločila, da bom nekaj spekla in to nekaj, česar še nikdar nisem. orehovo pito! ful sem se potrudila z njo, jo okrasila s srčki iz testa... ampak zdaj je nihče noče poskusit, ker so vsi napokani od francoske in ostalih dobrot. sem kar malo žalostna. (:

    tale mica potica zgleda njami. upam, da je kakšen kos pristal v taprveru. hint, hint! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. mi smo včeraj kosilali-večerjali pri tašči, ki tradicionalno naredi bakalar golaž. njami. za desert ponavadi naredi miške, ampak letos da jih je pozabla?!?! uglavnem, vseeno smo se fino napokali.. :)

    mica potica zgleda delišs. jst sm letos samo moje ekspresne lapačune nardile. upam, da bo naslednje leto kaj več časa za peko. :)

    pa mirne praznike ti želim.

    OdgovoriIzbriši