O TEM, KAKO SEM DELAL POTICO 1. DEL

Torej. Včeraj je bil eden prvih popoldnevov, ko sem bil prost, brez neznanskih kupov dela, kar je decembra sicer stalnica. Seveda sem celo popoldne porabil za to, da sem spet začel normalno dihati (plus za en super (napol) skriven projektič, o katerem več jutri). Torej nisem kuhal.

Ampak.

Danes sem počel nekaj, česar sem se veselil že dolgo časa. Oziroma je bilo že nekaj časa planirano za objavo. Z babico sva naredil potico. No samo testo. Jutri, ko bo delala drugo potico, se naučim še drugi del. To pa zato ker sem danes popoldne delal. Kar je bilo tudi čisto okej.

No takole je šlo:

TESTO ZA MICO POTICO:
(recept za eno hudo potico)



Najprej sva (beri: je) v veliko posodo stresla moko in dodala ščepec soli. Potem sva (beri: je) v nekaj toplega mleka stresla malo moke in sladkorja ter polovico kvasa, ter postavila na toplo mesto, da kvas vzhaja. V tretji posodi sva (beri: je) zmešala maslo, tri rumenjake, sladkor, vanili sladkor, malo ruma, žlico olja, majčkeno sladke smetane in toplega mleka. Ko je bila zmes gladka, sva (beri: je) jo umešala z moko. Potem je na vrsto prišel najtežji del. Testo je bilo treba "stepst". Testo sva (beri: sem!) v veliki posodi stepel do gladkega, da se ni več prijemal ne kuhovnice, ne posode. To je bilo kar težko. Čeprav se je zdelo, ko sem opazoval babico, da je zadeva precej lahka. Ima kar mišice, ta naša babi.

Poleg tega, da dobro kuha ima še en kup hudih priprav. Recimo takšnole tehtnico, ki je itak najbolj kul.


Jutri, ko bo delala še eno, ji bom pomagal narediti "filo". Pa ne iz pehtrana. Ampak iz lešnikov in mandljev. Pa prvo potico bomo (beri: bom) pojedli. Kar celo.

Pa tudi blogal bom lahko bolj redno. Ker jem sicer redno. Ampak diham pa le, če imam čas.

Kakšno potico imate pa vi najrajši?

6 komentarjev:

  1. fino si se lotil. pehtranovo ali orehovo, če je več file kot testa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Orehova vedno zmaga :) - z veliko rozinami, seveda. Sicer je pa smetanova tudi dobra. 'Mandljeve' pa še nisem jedla.
    Tudi moja mami ima takšno tehtnico in je res najboljzakonkul :). Je fajna, ker moraš nekaj nardit za to, da kaj stehtaš.
    Pa lepe praznike, z obilo dobre kuhe (beri: peke:)).

    OdgovoriIzbriši
  3. ti je takoj opravičeno, da smo te čakali te dni.. pravi projekt!:) jst sm do zdej samo enkrat delala potico, ki je izpala kar uredi mogoče malo preveč file, ker testa se ni vidlo. je pa po standardnem receptu, samo je noter še jabolko, da ni tako zagatna ampak kar osvežujoča. ta mi je zaenkrat najboljša.
    pehtranovo sem samo enkrat jedla in mi je bla ful fina. ampak se mi zdi, da na našem koncu ne delajo vlih preveč pehtranove. vsaj jst nobene tete, none, gospodinje ne poznam.

    še enkrat bravo zate, ki si stepu in dokumentirau in za babi, ki je naredila druge malenkosti. ;)
    čakamo drugi del...

    OdgovoriIzbriši
  4. Kar klasično orehovo, ki jo speče moja taščica. Potem pehtranovo, pa kakšno skutno ali kaj podobnega. Jaz jo spečem bolj redko - mislim, da jih v življenju še nisem spekla toliko, kolikor je prstov na obeh rokah skupaj. Se mi zdi kar zahteven projekt, lažje mi grejo od rok preprostejše (ampak ravno tako slastne) stvari - zelo rada imam britansko kuhinjo, kjer večino sladic/kolačev sestavlja kup suhega in kandiranega sadja in to je to. Pa še dolg rok trajanja imajo takšne zadeve. Saj ne, da bi bil potreben; jih prej pojemo... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. kokosovo imam najrajši ;)

    imaš pa mega tehtnico :)

    pa vesel božič želim

    OdgovoriIzbriši