O TEM, KAKO SEM KUHAL POR

Torej. Začel se je zelenjavni teden. Ker (mogoče) jem premalo zelenjave, sem se odločil, da se tudi tole malo naučim. Iz vreče z zelenjavo sem potegnil por in ga pripravil takole: 

POR S TIMJANOM IN BELIM VINOM: 
(recept za malo zelenjave)

Tale por se kuha kar v malem pekaču, če ga imate, jaz sem danes našel kar prfektnega.
Por narežemo na nekaj večjih kosov, tisti zeleni, zgornji del pa na male trakce. Na maslu zmehčamo malo česna in timjana, potem na pekaček zložimo porove trakce in nato še večje kose pora, vse skupaj pa zalijemo z belim vinom in dodamo še malo jušne osnove. Jušno osnova zame pomeni raztopljena jušna kocka. Potem vse skupaj kuhamo nekaj časa, da se por malo zmehča. 



Zraven sem naredil še malo pireja in mesa. Je bilo okej kosilo. 

Možnost za zafrknit: 7/10 (čeprav je zelenjava, se mi je zdelo kar težavno. Ali pa se mi zdi samo zaradi včerajšnjega neuspeha) 
Užitnost skuhanega: 4/10 (je bilo okej. Celo boljše, kot je zgledalo. Ampak vseeno)
Stopnja umazanije: 4/10 (hitro in uspešno pomito, sem se naučil, da vse namočim, ko je skuhano in potem ni problem.)

Takole se je začel moj teden z zelenjavo. 







2 komentarja:

  1. Joj, jaz pa obožujem por.
    Drugič ga malo praži, tako kot čebulo, da se razpusti in nato zalij z jušno osnovo. Bo užitnost sigurno nad 7:).
    Jaz dodam poleg timijana, ki je moja najljubša začimba, še koruzo, sladko smetano in špagete.

    OdgovoriIzbriši
  2. moja najljubša jed s porom je porova juha s krompirjem (možnost za zafrknit je minimalna, okusnost pa je tudi nad 7: če imaš seveda rad por ;) )
    Druga najboljša zadeva iz pora pa je porova rižota: čudovitooooooo :)

    OdgovoriIzbriši