O TEM, KAKO SEM SEM BRAL HERIJA POTERJA

Harrya Potterja sem bral že kar dolgo nazajm nekaj v slovenščini in nekaj v angleščini, ampak se mi je v obeh jezikih zdelo smešno, kako ironična so bila izbrana imena. Tako je bila učiteljica za čarobne rastline profesorica McOchrovt kar se mi je zdelo zmeraj smešno. Pa tudi zadnji film sem pred kratkim gledal. Čisto tako, zaradi nostalgije, pa mi je bil kar všeč.

V glavnem. Ker je zelenjavni teden že drugi dan zapored jem dobro zelenjavo:


OHROVT Z DROBTINAMI:
(recept za še malo zelenjave)

Tale recept je zelo preprost, brstični ohrovt malo podušimo med tem pa na maslu prepražimo malo drobtin. Največji trik je, kako ohrovt zmehčati ampak da s tem ne pretiravamo. Me je jemalo, da polijem še malo z belim vinom pa sem se potem zadržal, ker nisem hotel pretiravat.

Je izpadlo okej. Pa še velik fan drobtin sem postal.


Zraven sem se skuhal še testenine in mleto meso, ki ga zadnje čase delam precej.

Potem sem se usedel na termoakumolacijsko peč in je blo fino. Dokler mi ni postalo prevroče, ker se mi je pregrela zadnja plat. Mislim, da bom vložil v kakšen poušter.

Kaj ste pa vi brali ko ste bili mladi?

9 komentarjev:

  1. Harrya 1,2,3,4,5,6,7 :D ... (no, tudi druge knjige, samo ta me je res spremljal skozi vso 'mladost' - kot da zdaj nismo več mladi :))
    Sicer je pa ohrovt res najboljši z obilo drobtin, brez njih ga ne maram :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm...definiraj mladost :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Neskončno zgodbo - ki je potem enkrat postala tudi ultra slab film. A knjiga je pa krasna bukva z nekaj 400+ stranmi v dvobarvnem tisku (zelenem in rdečem!), kar se mi je vedno zdelo blazno fajn.
    V bistvu dobro, da si me spomnil...mislim, da me vleče jo še enkrat prebrat.

    anyhow, brstični ohrovt je zakon. :)
    mogoče si ga tudi jaz jutri skuham za kosilo. je že dolgo odkar sem ugriznila v tisto značilno sladkobno grenčino.

    OdgovoriIzbriši
  4. 5 prijateljev, malo pozneje pa victorio holt in agatho christie. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Katja...midve sva pomoje ista generacija. Tudi jaz 5 prijateljev, pa Zvesti prijatelji. Victoria Holt je bila tudi pri meni na sporedu...še kasneje pa kriminalke John-a Grisham-a in Mary Higgins Clark :)

    P.S. Pohvale za zelenjavni teden! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. za špelo ne vem ampak od katje sem pa kar nekaj let starejša - vseeno se tudi jaz tam iz osnovne spomnem 5 prijateljev in agathe christie. :) malo kasneje pa kake stare ljubezenske, ki sem jih še od mame našla - se spomnem ene knjige stevardesa (ki se je seveda zaljubla v pilota) pa desiree (annemarie selinko) - ljubezenski roman v kombinaciji s francosko zgodovino. Sem jo zadnjič na popustih v knjigarni našla in kupla prijateljici.
    harryja patterja nisem nikoli brala. zgleda, da sem druga generacija. :)

    brstični ohrovt.. zdej sigurno ninileni tečejo sline. :) jst brstični ohrovt vedno kuham na pari. v tisti vodi odspodej pa lahko skuhaš pašto - bo še dobila tiste vitamine, ki so padli v vodo.

    p.s. a mleto meso imaš pa ful rad? :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Harija sem prebrala, ampak jaz sem itak čudna ker še vedno berem literaturo za otroke, mladino, gledam risanke...5 prijateljem sem brala v OŠ potem pa je bila tudi Victoria Holt in pa takoj za tem Agatha Christie.

    Brstični ohrovt je zakon reč, samo otroci radi "pokajo frise", da teh zelenih žogic pa ne bodo jedli...kakorkoli, vseeno je zakon.
    Najboljše izpade, če za spodaj zarežeš v obliki križa-na steblu, potem je zagotovo ravno prav skuhan tudi na spodnjem delu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. joooj, sm glih pršla iz kina. in kaj smo gledale?... Harrya Potterja :). zakon film.

    drugač sm pa js tut v tistem rangu Victorie Holt, Agathe Christi pa nism marala. Brala sm še zveste prijatelje, pa knjige iz zbirke kurj polt. no, pa še mmnogo več. neki časa sm celo delala seznam prebranih knjig. bi se še moral nekje nahajati. v moji sobi doma... :)

    brstični ohrovt še pa nism jedla z drobtinami. v bistvu ga doma malkdaj jemo (ne vem čist točno zakaj, pa ga mamo vsi fuuul radi), če ga pa že nardimo pa je poleg brstičnega ohrovta vedno kisla smetana, pa še kaka omaka iz pečenkine masti paše zraven ;). bom pa enkrat tut tole z drobtinami poskusla :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ...prvo kar mi pride na misel...Čarovnice (R.Dahl)

    OdgovoriIzbriši