O TEM, KAKO JE BIL EN ČUDEN DAN

Danes je bil en čuden dan. Zato, ker sem bil zjutraj čisto zblojen in nisem vedel točno kaj bi sam s sabo in še ogromno dela sem imel. Čez dan se je stanje malo normaliziralo, ampak je bil še vedno en čuden dan. Čuden dan v vsakem primeru.

V glavnem. Kosilo je bilo pa fino. Porabil sem še malo piščanca za v vok od včeraj, zraven pa sem naredil en super riž:


EN SUPER RIŽ:
(recept za en čuden dan)

Nikoli nisem maral riža, ki je ostal trd, zato je bil basemati riž kar odkritje. Riž skuhamo v vreli slani vodi, pač tako dolgo, kot piše na škatli. Tam nekje 15 minut je ponavadi. Ko je riž skuhan, ga odcedimo in v isto posodo zlijemo malo oljčnega olja, dodamo košček masla ter počakamo, da se vse skupaj stopi na rahlem ognju. Potem dodamo čajno žličko kurkume, cimeta ter zvrhani žlico ingverja ter čili po okusu in malo solimo. Vse skupaj zmešamo v omakico in dodamo riž, nakar divje mešamo, da se riž prepoji. Potem je riž res super, ker je poln okusa. Pa še tak rumenkast postane.



Možnost za zafrknit: 2/10 (zafrknit je možno le, če damo na premočen plin)
Umazanija: 3/10 (reciklaža iste posode je super, riž pa se zlahka pomije, če le ne pustimo, da se zasuši)
Užitnost: 8,5/10 (res neverjetno dobra popestritev riža, pa ga prej sploh nisem imel rad)

Takšnihle popestritev je malo morje.

Potem sem danes še zamenjal sprednjo luč v avtu. Ni bilo težko. Pa sploh nimam svojega avta.

Pa jedel lazanjo. Pa sploh ne maram pečice.

Saj vam pravim, da je bil čuden dan.

Kaj pa vi počnete, ko imate čuden dan?

3 komentarji:

  1. Tole bo pa super :) imam ravno ingver doma, po kurkumo moram pa tudi čimprej skočit, ampak ne vem kam jo še dati razen v curry. Da, danes je čuden dan, se strinjam. Jaz se jim ponavadim prepustim, sem čudna in čakam na jutri :)

    OdgovoriIzbriši
  2. 1) moj dan je bil tudi čuden. bil je kombinacija psihadeličnih plavih srčkov, soundtracka iz tvojega dvd-ja:), besnega tipkanja za medije /dvojna doza, hinavske pice s skritimi feferoni pod sirom, nedelujočega gretja, obiska šoferja vzpenjače...

    2) kadar imam čuden dan, si govorim, da sem samo jst čudna, ne pa dan. preberem par strani romana od agathe christie, ki sem za za 1€ kupila v antikvariatu in pojem 6 klementin. pa čimprej v pojstlo pa je.

    3) jz mam tud sprednjo luč za zamenjat v avtu. :) jutr srečno vozi!

    4) hvala za gentlemana.

    OdgovoriIzbriši
  3. @pepermint: Tisti srčki so res psihodelični. So ušli iz sedemdesetih :)

    Klementine mam, po agato pa magari skočim.

    Ti jo zamenjam. Mam prakso. :)

    Nizakej.

    OdgovoriIzbriši