O TEM, KAKO JE BIL DANES PRODUKTIVEN DAN

Danes je bil produktiven dan. Čeprav ne kuharsko uspešen. Za zajtrk sem pojedel en Corny, za dopoldansko malico en xl sendvič, potem še en Corny pa še en Corny pa čokolado.

Šele popoldne sem si skuhal testenine s tuno, tako na hitro, potem sem pa že tekel naprej.

Je bil pa super dan. Slike povejo vse. Itak vse slikane s telefonom, ker sem spet spominsko kartico pozabil. Je sicer lažje, ko se samo sprehodim iz kuhinje do svoje sobe, vendar danes tega nisem mogel tako zlahka.

Je bilo pa fino.







Kaj pa ste vi počeli danes?

6 komentarjev:

  1. aaaaaaaa... a vidim Starbucks?!?!?! SOOOO JEALOUS!!!! :) Kaj sem počela danes? Em... ukvarjala sem se s 4 otroci, nakupovala za vso družino; pogledala nove teličke in imela girls night z Baileys-om ;O)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz pa sem bila na izpitu :)

    In ne razumem obsesije s tem Starbucksom ... za afne guncat :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ha, starbucks je itak presladka in predraga kava. Nič posebnega torej, in je vsaka kava kjerkoli skoraj boljša. Ampak, ker je nimamo tukaj postane sinonim za potovanja in nove avanture. In samo to daje starbucksu vrednost. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvečer bila na Pozor hud ples, seveda!
    Meni pa se je nazadnje Corny v enem tistih avtomatov zataknil in sem ostala kjub vloženemu (in požretemu) denarju LAČNA :-(

    OdgovoriIzbriši
  5. @Doris: Oh kar smešno, ker sem jaz tudi bil tam! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lajkam Gasperjevo izjavo, o tem, kaj Starbucks predstavlja!

    OdgovoriIzbriši