O TEM , KAKO SEM NA ROKE STEPEL SMETANO

Nedelje so ponavadi sicer neverjetno polne takšnih naključnih stvari. Danes nisem počel nič nenavadnega ali česa pretirano kulskega, mi je pa uspelo nekaj skuhat. In to po našem originalnem načrtu, da ob nedeljah naredim nekaj slatkega sladkega. Sem pa šel včeraj drsat, kar je bilo tudi fino. Uspešno sem ne-padel in je tako vsa tista prerolana osnovna šola prišla še kako prav. Je bila pa gužva.

Ampak v glavnem, danes je nedelja in v nedeljo je treba naredit nekaj sladkega. Seveda ne v pečici, ker se je bojim. Zato sem naredil tole. 

CHE-ZHA-NAH:
(recept za enega sladkosneda)

 Jabolka olupimo in narežemo ter jih vržemo v en malo manjši lonec. Prekrijemo jih z vodo, ki jo sladkamo, ravno toliko, da noben ne gleda ven. Kuhamo jih kakšnih deset minut, dokler jih zlahka ne prebodemo z vilico. Nato odlijemo vodo in jih s pripravo za pire spiretiziramo (to besedo sem si sam zmislil :) ). Vmešamo še cimet in klinčke (ne pretiravamo, par klinčkov bo dovolj). Stepemo še malo smetane in postrežemo toplo. 


Možnost za zafrknit: 3/10 (kr lahka je tala zadeva, pa še pečice se ne rabi)
Umazanija: 5/10 (en lonec za čežano in en lonec za smetano. Standard)
Užitnost: 9/10 (ko se zmešata mrzla smetana in vroča čežana je to zelo zelo zelo fino. Zelo. )

Pa smetano sem stepel na roke. Tako oldskul. Čeprav imamo mikser. Je boljša. Pa še nekaj sem imel za počet, med tem, ko so se kuhala jabolka. 

Njam njam v glavnem. 

Kako ste pa vi športali, ko ste bili majhni?



2 komentarja: