O TEM, KAKO SEM NAREDIL EN FRANCOSKI SENDVIČ

Danes je bil en produktiven dan. Relativno. Popoldne sem se spravil v Leclerca, kar je bila lepa sprememba, glede na to, da kar naprej kupujem samo v eni trgovini. Me je očaral svet vseh uvoženih stvari iz Francije in nad pridobitvami sem bil več kot navdušen. Sledilo je kosilo v Stari Pumpi, ki je bila včasih baje pumpa, potem dolgo časa nič, potem pekarna, sedaj pa strežejo čevape. To je taka laična zgodovina. Čisto nepreverjena.

Ampak. V Leclercu sem seveda moral kupit Bageto, in malo francoskega brija. Vse te nakupe znosit do stanovanja je bil pa kar podvig, ker sva s cimro pozabila s sabo vzet vrečko. No, jaz sem pozabil. Tako, da sem bageto zatlačil kar v torbo, dve škatli kosmičev, pa mi je cimra naložila kar na paket mleka. Potem sva pa nosila. Po mnogih stopnicah v tretje nadstopje. Mi je malo čudno, kako so mi takšni prizori v centru mesta postali čisto normalni. 

Ampak. Zvečer sem vse pridobljene dobrine kar lepo preizkusil: 

EN HUD BRI(V)JSKI SENDVIČ:
(recept za eno bageto)

Torej. Bageto razrežemo na velikost sendviča ter jo razpolovimo. Na polovico potem namažemo ketchup in ga potrosimo z origanom. Potem odrežemo še kos brija in vse skupaj malo pogrejemo v tousterju ali pečici. Jaz sem izbral touster. Ker me je pečice strah. Še vedno. 


Možnost za zafrknit: 2/10 (če damo sendvič v pečico, se zna zgodit marsikaj)
Umazanija: 2/10 (razen drobtin, nič kaj hudega)
Užitnost: 7,5/10 (Brija sicer ne bi smeli tako besno topit, ampak je vseeno tole en super sendvičič)

Jutri moram pa zgodaj vstat. To sem rekel kar tako, da boste sočustvovali z mano. :)

Sploh pa ste vi že bili v Franciji? 
(Jaz še ne, pa si želim...)

14 komentarjev:

  1. Še ne pa si želim :) ... sploh zaradi pariških makronov (no, ja, med drugim tudi zato :D).

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej hvala, da sem lahko včeraj pri tebi smrkala :-)
    V Franciji sem bila, ko še ni bilo EU in je bilo res vse "francosko" (štručke, siri, rogljički, palačinke, garsoni - to ni za pojest in take). Najbolj mi je bilo smešno, kako so te francoske štruce prenašali okoli kar nezavite. Na mopedu so jih dali recimo kar v košarico in se odpeljali:)
    ...bo treba preveriti, kako je kaj zdaj.

    OdgovoriIzbriši
  3. ah sendvici so res fajn! Pa tok stvari se lahko da notri da se jih res ne mors navelicat. Pa toliko razlicnih vrst kruha (hence why I love Subway). Ja Francija je kar fajn. Pizze so drage pa pomfri tud. :) Pa nic te ne razumejo ti pa njih se manj. Je pa fajn :) Se posebno tam pri Nici je lustno. Pa hudo drago :(

    OdgovoriIzbriši
  4. @Neja: Ti pa tvoj Subvaj . . .:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bila na Korziki. Najbolj znano je njihovo pivo (upravičeno ga hvalijo) in pa kostanj (kostanjeva moka, sladoled, palačinke,... (za kostanjeve palačinke sem mislila, da so ful huda zadeva, ampak me niso impresionirale).

    OdgovoriIzbriši
  6. Francija je lepa - tako Pariz kot obala in podeželje...super rogljički, sendviči, vino in sladice, pa siri...

    OdgovoriIzbriši
  7. Fino enostaven sendvič!

    Tvoj blog ima res posrečeno ime! Rada mam pehtran, čeprav ne vem, kam z njim, razen v potico. Ti veš?

    Kar se Francije tiče. Sem šla tako rekoč samo skozi, ampak dovolj, da sem zaužila njami plesniv sir pa croissante. Garsoni tudi niso bili zanemarljivi ... (aja, sem jih samo gledala:))

    OdgovoriIzbriši
  8. O ja, v Parizu. In bi šla takoj nazaj, ker je bilo prekratko. Ampak sladko, ko smo se potepali po tem mestu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. @Zulejka: V bistvu tudi ne vem, kam s pehtranom razen v potico. Pa v bistvu mi konec koncev niti ni tako ljub. Zgodba o tem pa še sledi . . . :) Enkrat.

    OdgovoriIzbriši
  10. Francija je čudovita. Pariz sploh, vendar predrag. Moja pa je Provansa, tako kot Toskana, podeželje je prelepo in v mestecu Les Baux sem bila najbolj srečna, ker je tako majhno :) in kot je omenila Alja, tudi jaz bi macarone, bodo moj naslednji podvig (čeprav se ga že kar bojim)

    kaj pa paradižnikova omaka namesto ketchupa? Bi šlo? :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Bla v Franciji ene trikrat, ampak me zihr še kdaj čaka še kakšno bolj ornk (samo po Franciji) potovanje.
    Joooj, se mi kr škoda zdi Brija za mešat s kečapom! :)
    Mi je pa zelo všeč blog.

    OdgovoriIzbriši
  12. jst sem enkrat jedla omako s pehtranom. tako da alternativa potici obstaja!:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kam s pehtranom...kot je napisal zadnji v omako, v hladno majonezno omako tudi, pa menda je odlična pehtranova mlečna juha (kuha jo prijateljičina mama), pehtran paše tudi v kakšen nadev za ribe (jaz bi ga dodala v nadevane šampinjone), in še in še...samo domišljiji odprite vrata in takoj bo ogromno novih jedi in dobrot na mizi s pehtranovo pomočjo ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Se strinjam s Krasjo.
    Pehtran paše v zelo velik stvari. omakce so božanske. pa v zelenjavno juho paše, sploh če je taka bolj kremna iz kake mlade zelenjave. v franciji ga majo pa tko al tko povsod in v vsem. sem jedla enkrat božansko rižoto s pehtranom. da ne bo pomote, svež pehtraj je ene 1000 x bolj božanski za kuharijo kot posušen.

    OdgovoriIzbriši