O TEM, KAKO LEPIM STVARI NA STENO

Danes tole pišem vmes, med kuhanjem in pisanjem diplome in kupom drugih reči, ki jih imam danes v načrtu. Je fin dan, mogoče najbolj zato, ker sem si kupil nov nož. Tako za rojstni dan. Spet je keramičen in tokrat temne barve in večji kot prejšnji. Sedaj sem z noži dobro opremljen.

Med drugim sem tudi načel tisto ogromno škatlo ledenih kock od Kraša. Jih že pol manjka. Dobil sem tudi predlog, naj kakšen prazen papirček nalepim na mojo slavno steno, na kateri imam nalepljene razne luštnosti, ki mi kaj pomenijo ali pa so lep spomin. Na steni imam sicer nalepljene razne karte različnih predstav, fotografije, čestitke in še mariksaj finega bi se našlo.

V glavnem.

Danes sem si rekel, da bom kuhal v voku. Ker mi je všeč. Takole je šlo:

SLADKA SVINJINA Z VOKA:
(recept za eno izživljanje v voku)

Svinjino naražemo na tanke trakove, kakšen centimeter debele. V trgovini se dobi že narezane, ki so fini (jaz sem kar take uporabil) ter jo v voku malo popražimo. Vok moramo res razbeliti in konstantno mešati, da vse fino šušlja. Čez kakšno minuto, ko se meso že malo obarva dodamo malo koliandra (ni treba pretiravat), ingverja in čilija po želji ter vse skupaj še malo pražimo. Potem dodamo rdečo papriko narezano na koščke, žličko ali dve sezamovih semen in žličko zdroba, ter vse skupaj zalijemo s sojino omako. Pražimo še kakšno minuto in dodamo še par koščkov ananasa, če vam je to kul. Meni je. 

Pogledamo, če je meso že pečeno in to je to. Zraven pa skuhamo malo riža.


Možnost za zafrknit: 5/10 (meh, tako tako je. Najbrž zna it kaj narobe)
Umazanija: 5,5/10 (dva lonca, ki sta potrebovala malo več ljubezni, ampak nasploh hitro pomito)
Užitnost: 6/10 (taka čudna mešanica odličnega in "meh", mislim, da sem zapretiraval s koliandrom in čilijem. Potem bi bilo veliko boljše. Jutri itak ponovim vajo)

Nož slikam kdaj drugič.

Aja. Pa babi mi je za rojstni dan spekla potico. Mandljevo, ki je moja najljubša. Tud te že pol manjka.


Kaj si pa vi kupite za rojstni dan?

7 komentarjev:

  1. O, vse najboljše! Jaz si običajno podarim kaj 'oblačilnega', ali pa čeveljce ali pa kakšno torbico - stvari, po katerih hrepene običajna ženska srca... Se zna pa takale uporabna stvarca kot je nož znajti na seznamu moževih daril, tako da dobim 'the best of both worlds'...

    OdgovoriIzbriši
  2. jaz si najraje kupim kakšno dobro knjigo...plus darila, ki si jih kupiš sam, so mi vedno najboljša :) bi pa bilo letos dobrodošlo kaj za v kuhinjo hehe

    OdgovoriIzbriši
  3. pri naši hiši smo (si) kupili celo košaro dobrot (kisla repa, šink, krompir, fižol e te de) in nakuhali jote za enih 20 povabljencev... za darilček pa dobili, kdo bi si mislil, fantastičnega F. Dick-a. kuharski nož ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse najboljše! Jaz si bom privoščila adidaske special. Imam že rumene, zdaj pa je čas še za črne. In to že ta teden, ker je bil RD za valentinovo ... :) LP od redne bralke

    OdgovoriIzbriši
  5. letos tatu. čeprav mi zmanjkuje časa (tako ali drugače, obakrat dobesedno:). čeprou to je na before 25 listi, zato to ni povsem za rd, je samo skrajni čas. to torej pomeni, da imam še darilo zase v dobrem. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse najboljše!
    Kupim si pa ponavadi nič :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Že kar nekaj časa je to oz. so to knjige. Ki jih kupujem tudi drugim. In, temu primerno, sem tudi najbolj vesela knjige. DObre in primerne seveda. Lahko tudi kuharske ;) No... lani sem si kupila mega barvice, o katerih sanjam že vsaj 10 let, še iz srednje šole :)

    OdgovoriIzbriši