O TEM, KAKO ZAČENJAMO NEKAJ NOVEGA

Torej. Danes je bil fin dan. Večinoma zato ker sem naredil veliko, pa tudi fino sem jedel. Pa zato, ker danes začenjamo z eno novo stvarjo.

Ker želim, da je tale blogič čimbolj interaktiven, kjer bralci vsaj na nek način sooblikujejo vsebino odpiram novo rubriko, ki se imenuje "Pehtranov kuharski izziv za Pehtrana". Ali PKIZP na kratko.

Recept mora biti relativno lahek in hiter, primeren dinamičnemu študentskemu življenju in omejenim sredstvom. 

Kot primer prilagam receptič, ki mi ga je dala Sara


MESNA LAZANJA

Mesna mešanica :
(tako delam tudi bolognese omako, vendar dodam za okus še malo rdečega vina :))

- maslo
- 2 čebuli ali 1 po želji :)
- 1 kg mletega mesa
- 4 stroke česna
- poper
- sol
- vegeta
- 2 dcl muttija (najbolši tekoči paradižnik)
- voda (1dcl) + paradižnikova mezga (čajno žličko) + gorčica (pol čajne žličke)

Prav poseben bešamel :

- maslo
- moka
- mleko mix (2 dcl sojinega mleka, 5 dcl alpskega mleka in 2 dcl sladke smetane)
- sol
- poper
strok česna

- barilla testenine (lističi, tisti, ki jih ni treba prej kuhati ampak jih daš takoj v protfvanj da je lažje)
- sir mix (edamec + gauda)

Kako do najbolše lazanje :)

Na maslu prepražimo čebulo, nato solimo, popramo in vegetamo, dodamo mleto meso in še
srovega malo solimo, vegetamo, popramo in dodamo še štiri stisnjene tri stroke česna, mešamo
dokler se ne speče, nato polijemo z muttijem (tudi to začinimo :) ) Počakamo da se malo prekuha in
šele nato dodamo mešanico vode, paradižnikove mezge in gorčice. Kuhamo :)

V drugi posodi stopimo maslo, polijemo z mrzlim mleko miksem :) in takoj počasi dodajamo moko,
ki jo sproti vmešamo z metlico... ko se zgosti začinimo z enim strokom česna, soljo in poprom.

Pekač namažemo z maslom polijemo po celem z bešamelom na katerga zložimo eno plast barila
lističev, nato spet bešamel po celem , po tem potresemo sir mix, in na to mesno mešanico...spet
bešamel, sir in nato barila lističe in tako naprej, da porabimo do konca mešanico mesa ponavadi
pride za 3 mesne sloje . Zadnji sloj je mesni na katerega damo bešamel in sir nato damo v pečico in
pečemo približno 25 minut pri 180 C lahko tudi dlje. Toliko da zgornja plast porumeni. Najbolje, da
vsake toliko časa pogledate kakšna je situacija. :)
Ko je narejena jo pustite še ene par minutk stati preden jo narežete, da se malo strdi sir:)

Res je, da je velik sestavin pa kompliciranja sam na koncu pride res najboljša lazanja. Ta recept sem
odkrila čist po naklučju, ko sem bila pri kolegici in ni mela dost mleka, dost sira in potem sem vse
nekako skupi zmešala in je nakonc res najbolš ratal. 

Upam, da vam bo všeč pa dober tek . S. :)

Tole je en tak receptič, kateremu bi zlahka sledil. Probal ga pa bom v naslednjih dneh. Sara sicer ne ve, ampak lazanja je moja najljubša jed. No, poleg vseh ostalih od moje babi. 

Tako. Sedaj pa na delo. Svoje recepte pošljite na pehtranov mejl (pehtranblog {afna} gmail {pika} com) pa bom kakšnega skuhal. 

Tole je prva izmed novosti. Pridejo še mnoge. No še nekaj. No še par. No kakšna bo že še. 

Ker nisem nič skuhal, pa prilagam sliko mojega novega kuhinjskega noža. 


Poimenoval sem ga Leopold. 

Kakšen recept mi boste pa vi poslali? 

3 komentarji:

  1. verjetno kakšna vege scena hehe :D ipak praviš da se trudiš z zelenjavo, zakaj ti ne bi pomagali pri tem ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz ti bom enega ki je veganski, pa da vidimo =) hihihi!

    OdgovoriIzbriši