O TEM, KAKO SE SKORAJ NE BOJIM VEČ PEČICE

Zadnja dva dni sta bila čudna. Mislim, da sem se tega zavedel, ko sem danes iz trgovine pritovoril paradižnike in moko ter jabolka in mleko. Vse tako netipično študentsko. Moram pa priznati, da kljub temu, da rad kuham, mi je včasih vsega dovolj in sem brez idej in jem kar na bone. To se mi zdi super olajševalna okoliščina sedaj, ko se še učim.

Drugače pa še vedno nismo kupili novega plina. Po kar nekaj tednih. Kar shajamo, čeprav bo to nujen petkov projekt. To pa je zelo tipično študentsko.

Sem pa končno dobil nov navdih za skuhat kaj novega. Takole je šlo:

GRATINIRANE RICCOTA TESTENINE:
(recept za eno pečico)

V kropu skuhamo testenine, pač toliko časa kolikor piše na škatli. Hkrati v drugem loncu na malo olivnega olja podušimo nekaj češnjevih paradižnikov, ki jih preden jih vržemo v lonec stisnemo, da se razpočijo. Po nekaj minutah dodamo žlico ali dve nepasirane skute, pač po okusu in paradižnikovo mezgo, da se omakica zgosti. Nato dodamo še malo bazilike (sveže, če je to mogoče) in solimo, ter počakamo, da malo zavre.

Nato testenine prestavimo v krožniček za gratiniranje, jih prelijemo z omako in gor posujemo sir, ki je namenjen gratiniranju. Jaz sem sicer uporabil kar sir jošt ter malo parmezana, ker sta bila ravno pri roki, je bilo okej, ampak mislim, da bom drugič uporabil pravi sir. Pa tudi krožniček sem preden sem karkoli dal noter preventivno naoljil. Čisto tako. Nikoli ne veš.

Potem sem na 180C testenine pekel toliko časa, da se je sir stopil.




Možnost za zafrknit: 4/10 (presenetljivo majhna, ker se težko kaj zažge, pa tudi pašto že kar obvladam)
Umazanija: 5/10 (standard dveh loncev, s tem, da se omakica niti ne zasuši)
Užitnost: 8,5 (sem bil zelo navdušen, ker je bilo super. Pa še zelo na nivoju je bilo vse skupaj)

Tako, pa tudi s pečico sva vse bolj prijatelja. Sva se dobro zmenila za tele testenine.

Oh, pa ledenih kock mi je zmanjkalo. Točno po enem mesecu. Mogoče imam pa odtegnitveni sindrom.

Kaj ste pa vi počeli na ta deževen dan?

7 komentarjev:

  1. <3 lepe fotke. Nova podlaga. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Torej, sej se lahko povabim konec junija na kosilo, a ne? :) Zgleda res NJAAAAMIIII!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. jaz ponavadi testenine skuham na tričetrt, če jih potem še gratiniram. da niso na koncu čist mehke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, samo da vidim na kupu testenine in omembo ricotte, je to to :) izgledajo super, nujno naredim, ko bom sama doma :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Samo mini popravek - je ricotta in ne 'riccota'! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ej jaz ti pa čestitam za tale mini podvig s pečico in nazdravljam na "še" :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kul fotke!

    In njami zadeva :) Vidiš, da pečica ni noben bav bav...no, na tak način lahko narediš tudi ”easy lazanjo”. Skuhaš makarone, narediš mesno omako...zmešaš. Preliješ z mešanico jajčka+kisla smetana in naribaš veliiiko sira. Pečeš kake 20-30 min :)
    Je malo več packarije, sam je pa dooobro :)

    OdgovoriIzbriši