O TEM, KAKO SEM BIL MAJHEN

Ko sem bil majhen sem rad gledal kuharske oddaje. Ne vem zakaj, saj za najstnika niso pretirano zanimive, še posebej če ta najstnik živi doma in nikoli nič ne skuha.

Ampak naprimer Jamiea sem zmeraj rad gledal. Čudno čudno. Od slovenskih oddaj pa sem rad gledal Čare začimb (Bojan Emeršič in Gregor Bakovič),  Novakova ter Napota pa sem ponavadi spustil, ker sem se moral učit za maturo.

Sedaj ne gledam kuharskih oddaj, ker jih ne poznam in ker pač nimam televizije. Čeprav še vedno rad pogledam kakšen fin video. Tako, kot tistga o vroči omakci iz predprejšnje objave.

Na TV3 prihaja nova oddaja riba na oko. Oglasov je povsod dovolj, tako da mora bit ena blazno dobra stvar. Pa tudi Danilo Ivanuša se zdi dobra izbira, ki so ga oklicali kar za gastro funka(ota).

V glavnem. Premiera je jutri. Oddaja obeta veliko. Vsaj reklam je veliko. Jaz samo upam, da bo kljub temu, da kuhajo slavni čimveč kuhanja in čimmanj slavnih. To pa zato, ker rad kuham.

7 komentarjev:

  1. Emeršič in Bakovič sta bla res super. Še zdaj se čisto vsakič, ko pražim česen s peteršiljem na olivnem olju, spomnim nanju, kako sta razlagala, da jima je to najljubši vonj. In zraven kimam in se strinjam. Škoda da ne kuhata več na tv. Tale riba na oko pa dobro da zdaj vem zakaj se gre. Že nekaj časa gledam jumbo plakate in mi ni blo čisto jasno kakšna oddaja naj bi to bila....
    pa da vidimo.
    Ampak kako boš pa gledal premiero, če nimaš tvja? (sprašujem, ker ga tudi jaz nimam, pa bi gledala premiero!)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, kaj pa damjan? :)

    jaz sem tudi blazna fenica vsega kuharskega. že od malega redno spremljam ljudje in zemlja+na vrtu, kjer vedno kaj tudi skuhajo take preproste kmečke tete. emeršiča in bakoviča nisem marala, zato ker bakoviča imam ful rada, emeršiča pa sploh nič in je to pretehtalo. pa tudi tista teta, ki je na koncu ocenjevala njune jedi, je bila ena zoprnela. desetke sem vse pogledala, ker imam od demšarja eno knjigo. novakova sta negledljiva. damjan je kul, čeprav me izbira njegovih gostov spravlja v obup in ga ne gledam več velikorat. hm, hm, kaj še? na tv3 je bila ena kuharska oddaja, ko so nekaj uganjevali, kdo je kaj skuhal, grozna reč, negledljivo in dolgočasno.

    skratka, jaz skoraj vse prešnofam. tole ribo na oko bom gledala kdaj prek neta, če se bo dalo.

    a zmagam za najdaljši komentar? ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem poleg že naštetih rada gledala/gledam še Nigello (seveda :)), Rachael Ray (zelo zgovorna; pri njej me je motila samo tista juha iz tetrapaka) in pa ene par oddaj, ki jih je mel Aaron Craze (zelo iznajdljiv :)).
    Me pa res zanima, kakšna bo tale riba na oko (naslov mi je že všeč) ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Se strinjam z Aljo o tem kar sem jaz gledala, dodala bi pa še enga blond Avstralca ki se žal ne spomnim njegovega imena ki je zelo dobro kuhal, žal pa je bil njegov nasmešek ubijalski, tako mi je bil priskuten da ga kdaj nisem več prenašala. Drgač sta pa men Novakova dokaj kul z recepti, kot osebe jih pa tudi jaz odmislim.

    Ps =): Zelo rada pa gledam The perfect dinner na nemški televiziji VOX in kakor sem prebrala bo tale riba na oko narejena na čisto enak način, le da na nemški televiziji potem ocenjujejo vsakega od gostiteljev in potem podelijo denarno nagrado.

    OdgovoriIzbriši
  6. ribe na oko oFISHily ne maram. pa sicer zelo rada gledam kuharske oddaje. tudi novakova prebavim. če sta na mute. tega pa nekako res ne morem...

    OdgovoriIzbriši
  7. Riba na oko mi je...kr neki :) Edino všeč mi je bilo včeraj, ko je Lara "nategnila" pametnega Gačota glede vina...sicer pa redno (če se le da) spremljam Novakova, Damjana, Gordona Ramsaya v vseg variantah, pa včasih na FLN: Rachel Ray's tasty travels, I do! Let's eat., Easy Entertaining with Michael Chiarello, Giada’s Weekend Getaways...hmm očitno sem pravi cook addict :D

    OdgovoriIzbriši