O TEM, KAJ SO JAJČNI VLIVANCI

Sicer ne vem, od kje prihaja moje navdušenje nad jedmi, ki se v slovenskem prostoru kuhajo že dlje časa, ampak dejstvo je, da so mi všeč in jih tudi sam rad kdaj skuham. Še posebej če je v receptu zapisana beseda testo. Tudi fascinacija nad testom ne vem od kod prihaja. 

Danes, ker je bilo tako čudno vreme, se mi je zaluštalo jest juho. Ker pa imam zelenjavnih že dosti se nisem ustavil dokler nisem našel druge možnosti. Tako sem čisto po naključju naletel na preprost recept za jajčne vlivance, ki sem ga še bolj poenostavil. Takole gre: 

JUHA Z JAJČNIMI VLIVANCI:
(recept za en deževen dan)

V dobrega pol litra vrele vode raztopimo eno kokošjo jušno kocko. Vre naj toliko časa, da bo cela raztopljena. To je naša juha. V drugi posodi razžvrkljamo eno jajce in mu postopoma dodajamo moko, da se zgosti nekako do gostote mase za palačinke. Temu se reče testo. Nato testo zlijemo v vrelo juho in kuhamo še šest minut. Zlijemo ga tako nekako, kot bi vlivali palačinke. Za konec dodamo še malo drobnjaka (svežega če se le da) in juha je končana. 


Možnost za zafrknit: 4/10 (čeprav zgleda čudno, ko se kuha je pravzaprav težko kaj naredit narobe)
Umazanija: 7/10 (lonec je bilo presenetljivo težko pomit, ker so se vlivanci čudno držali posode)
Užitnost: 9/10 (čeprav je zgledalo čudno je bila juha prav super in popolna za takšno "duhamorno" vreme)

Res je, da ko sem vlivance vlival sem malo podvomil v recept. Ampak se je na koncu vse izšlo zelo dobro. Čeprav sem malo zapretiraval v vlivanci. Eno jajce je dovolj kar za malo večjo količino juhe. 

Iz neznanega razloga pa sem se spet lotil kvačkanja. Bo najbrž vreme krivo. 

Vi uporabljate jušne kocke? 


3 komentarji:

  1. ja, poslužujem se zelenjavne jušne kocke. nimam predsodkov do nje.
    pa tudi vlivance sem pripravljala že. samo en malo drugače: http://starejsasestra.blogspot.com/2011/02/specli-brez-j-ja-ampak-z-jajcem.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Jušna kocka je zakon. Kako pa naj človek drugače kuha juho za eno osebo? =)Jajčnih vlivancev se pa nekako bojim. Ups

    OdgovoriIzbriši
  3. Seveda uporabljam jušno kocko: za dodatek goveji juhi, rižu, raznim omakam...

    OdgovoriIzbriši