O TEM, KAKO SEM RAZGREL PONEV

Precej časa sem potreboval, da sem se odločil, da bom sprobal recept, ki mi ga je poslala Klara. Ne vem, zakaj sem potreboval toliko časa, ampak sem se ga včeraj končno lotil. Verjetno zato, ker sem imel v hladilniku končno nekaj jajc, ki sem jih mislil spremenit v pirhe, ampak se jih potem zaradi pomanjkanja motivacije nisem nikoli lotil.


Klara pravi takole:

POHANTE ŠNITE: 
(za eno osebo)

Potrebuješ: 
Mehek kruh (lahko star lahko ne, samo da lepo vpija tekoče) - 4 polovičke
jajce - eno
mleko - kravje ali sojino/ovseno/riževo/samo da teče - par žlic po občutku
cuker - odvisno od tega koliko se rad sladkaš
+ začimbe po želji - vanilin, cimet, karkoli, lahko tudi smetanca... 

Navodila: zmešaj vse stvari razen kruha
pomoči kruh v maso da se napije in fino kaplja iz njega
daj v ponev, ki je vroča in je podmazana z najljubšo maščobo (tudi brez gre z dobro teflonko)
peci na eni strani dokler ne rata zlatozapečen, obrni in ponovi vajo
daj na krožnik in hitro posuj z zličko sladkorja.
zunaj mora biti hrustlav notri pa mehek in sočen in njami

najboljša stvar ob deževnem vremenu. zraven si ponudi kakav/vročo čokolado/vinski šato/kavo/čaj



Možnost za zafrknit: 6/10 (vroča ponev zna stvari malo zakomplicirat)
Umazanija: 2/10 (če si pazljiv je izjemno hitro pospravljeno)
Užitnost: 7/10 (že kar vidim, da če bi tole jedel, ko sem bil majhen, bi bila to moja najljubša stvar na svetu)

Meni se je šnita malo zažgala. Ampak nič zato. Če je bilo prehudo, sem zgornjo plast malo postrgal in se nisem pustil preveč motit. Je bilo fino. Čeprav moram še malo izpopolnit, da se mi ne zažge. Ker potem že vidim, da bom to kar naprej jedel. 

So pa prazniki kar dobrodošli. Predvsem zato, ker sem spet prišel do potice. 

Moram pa tudi priznat, da imam še nekaj receptarskih dolgov. Jih pripravim v kratkem. Obljubim. :) 

Sploh pa, kaj pa vi počnete z vsemi temi prostimi dnevi? 

10 komentarjev:

  1. Luškan blog. Z veseljem sem ga prebrala in dobila kakšno idejo. Tudi jaz rada kuham, fotke mi pa žal ne uspejo tako lepo. :(
    Te proste dneve se veliko smukam po kuhinji, spekla sem pehtranovo potico in je prav lepo uspela. Drugače pa je fajn iti malo ven, v hribe, na bicikl, na obalo... Pa kakšen dober film se pogleda ob večerih. Tako. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. oh šnite<3 ena mojih najljubših jedi iz otroštva:) že dolgo časa jih nisem jedla, ob prvi priliki moram spomnit mamo, naj jih naredi:)
    ja, prosti dnevi. niso prav prosti, ker je veliko dela za faks, če se hoče imet prosto poletje...ampak bo pa takrat bolj fino:D

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo dobra kominacija melčno cimetastih šnitk je v kominaciji s kajmakom, ohh, ja!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jem in zanemarjam študijske dolžnosti, kaj pa drugega! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale šnitka pa kar znana....
    ko ni ideje kaj k mineštrici, ko ostaja kruh... fino...

    eni jo tudi s terančkom polijejo....

    OdgovoriIzbriši
  6. o nom nom šnite. res hvala za idejo! takoj si bom spekla dve :D pa mal cukrčka nom nom-

    če bom še naprej brala tvoj blog me bo prijelo da bom samo še jedla, jedla. jedla!

    OdgovoriIzbriši
  7. hehe šnitke Nom Nom Nom ! :)

    S tem me mami že od malih nog razvaja...in prav si napisal, s kakavom je ful fina kombinacija!
    Res pa je, da nekako najbolj pašejo ob slabem vremenu..

    Drugače pa prosti dnevi so za prenajedanje, gledanje blogov 5x na dan, če je slučajno že kakšna nova objava (ker drugega pač ni), pa kakšno igranje tenisa/tek/kratek pohod tud ful paše, sploh če sonček vsaj malo čez oblake pogleda .. to je pa to :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja mi je kar Klara tale receptič poslala in predlagala kakav in slabo vreme. Jaz sem ji samo verjel. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. če ne bi danes bila povabljena na lapačinke bi naredla šnite. ker je vreme bolj za en klinc...
    hura za oživljanje šnit!
    tudi jaz imam probleme z prijemanjem in prežganjem. ampak malo manj ognja in dobra teflonka, pa je. samo se mi ne da čakat dolgo na njih. zmeraj hitim, ker jih hočem čimprej pojest!

    OdgovoriIzbriši
  10. za ultra crkljanje priporočam šnite z domačo marelično marmelado (ali slivovo, ali jagodno, ali katerokoli dobro)in/ali nutelo, jabolčno čežanco in sladoledom, ... variant, kako si to drobro sladkarijo še izboljšaš, je mnogo. daj si duška.
    veselo kuhanje še naprej :-)

    OdgovoriIzbriši