O TEM, KAKŠNE SO NAVADNE JEDI NENAVADNIH LJUDI

Zmeraj se mi je zdelo zanimivo, da moramo vsi vsak dan nekaj jest za kosilo. Čeprav se zdi zanimivo vedeti kaj naprimer je predsednik je ponavadi tako, da njim pač kuhajo kuharji in je tako, kot da bi vsak dan jedli v restavraciji. Prav nič zanimivo pravzaprav.

Veliko bolj zanimivo je kaj jejo navadni ljudje (kolikor so ljudje lahko navadni). Ker si verjetno vsak dan kuhajo sami. Zato je naslov današnji pilotski rubriki "navadne jedi nenavadnih ljudi". Nenavadnih zato, ker vsak človek lahko pove kakšno zanimivo reč o sebi in je po svoje nenavaden.

Torej. Sicer se včeraj naloge nisem lotil sistematično, sem pa veliko slikal.








Kuhinja pripada Lori Jackson, američanki, ki že deset let živi v Ljublani in mora vsak dan nahranit tri hčere, moža, psa in mačko. Povedala mi je, da se potrudi in gre v trgovino samo enkrat na teden, po kakšno svežo reč pa še včasih vmes, da kakšno reč skuha za dvakrat in potem polovico kosila zmrzne in da brez pomivanja vsak dan porabi eno uro za kuho.
Pogovarjala sva se tudi o tem, kaj že kupi pripravljeno in kaj naredi sama. Rekla je, da je pri tem predvsem potrebno upoštevati čas in kako zdravo je. Testenin naprimer ne dela sama, ker so dobre tudi kupljene, omake za testenine pa vedno naredi sama, ker je tako bolj zdravo pa tudi sveže sestavine lahko uporabi.
Zelo ji je pomagalo tudi, da si je naredila svojo knjigo receptov jedi, ki jih zna naredit in so ji všeč. Sedaj je ta mapa že ogromna in pravi, da jo zelo veliko uporablja.

Jaz sem se včeraj pri njih oglasil čisto slučajno ravno, ko so delali velikonočne piškote. Še dobro, da sem ostal dovolj dolgo, da so bili že pečeni in sem jih nekaj tudi sam pridno snedel.

Kaj boste pa vi prazničnega spekli?

3 komentarji:

  1. No, ne vem če je to slučajno da sem ti prej jaz povedala da bomo pekl piškote... pa škoda k nisi slikal še s frostingom :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepe fotografije! :)) Prazniki so pa v znamenju potice in kolača. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ful mi je všeč tale ideja! pozdravljam novo rubriko!

    OdgovoriIzbriši