O TEM, KAKO SEM NA ŠTUDIJSKEM DOPUSTU

Moram povedat, da nisem umrl. Sem samo na študijskem dopustu. Kar ima ponavadi podobne posledice. Štedilnika se od prejšnjega tedna nisem pritaknil, z gospo iz menze pa sva že na ti. Pa s picopekom tudi.

Ponovno začnem kuhat začetek junija prav?

Do takrat pa diplomiram.

Fino bodite pa kaj luštnega skuhajte. Sploh pa ... se vidimo na pepermintovem pikniku?

7 komentarjev:

  1. khm. a kulinaričnih fotk z norveške pa ne bomo deležni? :) se vidmo, če ne prej, v soboto!

    OdgovoriIzbriši
  2. Srečno z diplomo in zagovorom!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uspešen zaključek študija Ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ko bo zagovor mimo, si boš mogoče želel samo to, da ti ne bi bilo treba nič razmišljat,kuhat in boš samo tak, kot da bi odvrgel 200 ton teže iz sebe :) Tako je bilo pri meni ;) In definitivno se mi ni dalo kuhat.
    Kljub temu čakam na nove kuharske dogodivščine :D

    OdgovoriIzbriši
  5. srečno, pa upam, da boš imel od diplome več koristi kot jaz:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Srečno! :) Na pikniku se pa na veliko žalost :( ne vidimo. Upam da drugič.

    OdgovoriIzbriši
  7. komej čakam nove jedi :D je kar malo pusto preklikat dnevno blogrollo brez Pehtrana :/

    srečno z diplomo in faksom :)

    OdgovoriIzbriši