O TEM, KAKO SEM NAREDIL SVOJO PRVO KARBONARO

Ne vem zakaj imam tako rad testenine. Mogoče zato, ker sem jih včasih jedel precej bolj redko, ampak so mi bile zmeraj všeč. Ali pa zato, ker jih je tako preprosto naredit in so popolna stvar za učenje kuhanja. Kdo bi vedel. No tole sem naredil danes: 

TESTENINE KARBONARA: 
(recept za ljubitelje testenin)

V skledo ubijemo jajce ter ga malo prežvrkljamo ter čez prelijemo deciliter sladke smetane. Nato vmešamo še nariban parmezan, da je masa še vedno tekoča ampak opazno bolj gosta. Gostoto lahko reguliramo s sladko smetano. Nato na malo olivnega olja popečemo malo prekajene slanine, jaz sem uporabil kar panceto, ter čez minuto ali dve prelijemo z omako. Pustimo, da se segreje in počakamo, da se začnejo delati mehurčki in vse skupaj postane podobno gosti omaki. Soliti ni treba, ker je že parmezan dovolj slan. Dodamo lahko tudi malo popra. To je vse.


Možnost za zafkrnit: 4/10 (Omake za testenine mi iz dneva v dan postajajo lažje)
Umazanija: 7/10 (Pravzaprav ni bilo tako hudo ampak se mi nikakor ni dalo in je bil skupaj vse en velik safr za pomit)
Užitnost: 7/10 (Fina reč za pravi trenutek, drugače pa čisto vsakodnevna omaka za testenine)

Še pred veliko nočjo sem kupil šest jajc in jih sedaj brezglavo vključujem v recepte, ker jih moram porabit. Šest jajc je za eno osebo ogromno. Še posebej, če v vsak recep vključim le enega. 

Prav tako pa mi je zelo čudno, da smo že maja. Tako hitro je šla tale pomlad. No skoraj celo leto. Sem se na pomlad komaj navadil pa je že skoraj poletje. Toplo je že tako. 

Vi tudi tako pogosto jeste testenine? 

7 komentarjev:

  1. Aneda? Meni je tudi tale pomlad kar 'zletela' mimo; pa ne bi smela :).
    Glede testenin pa - čisto odvisno; včasih jih jem kar naprej, včasih so na jedilniku 1x na teden, včasih pa jih par tednov ni. Saj pravim - čisto odvisno :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Jem testenine zelo po obdobjih. Najbolj mi teknejo poleti in jeseni z veliko sveže zelenjave.
    Z največjo slastjo jih pa jem na Primorskem. Pašti znajo "vdihniti" nekaj čarobnega, kar ji celinarji ne znamo ;) pa zraven obvezno postrežejo kozarček (rdečega) vinčka.

    OdgovoriIzbriši
  3. heh jzt sm si ful testenin delala, ko sem bila na izmenjavi na portugalskem :) Nekako vedno so bile pri roki in tudi sestavine za omako so se vedno našle, samo hladilnik je bilo potrebno odpret in kar je prišlo pod roko je šlo za omakico :)
    Ful enostavna in dobra je omakica, ki jo narediš s česnom, olivami in pelati. nom nom

    OdgovoriIzbriši
  4. Kar dobro ti je uspela. Meni ponavadi ne uspe tako gladka omaka (jajce se sesiri :(). Drugače pa so testenine na jedilniku sigurno enkrat tedensko.

    OdgovoriIzbriši
  5. Primorci smo obsedeni s testeninami, ali tako kot bi rekli pr nas doma, s pašto. Enkrat na teden je premalo :)

    Ta tvoja carbonara zgleda zelo okusna. Mi pa jo pripravimo nekoliko drugače.
    Najprej prepražimo panceto, nato skuhamo pašto in jo odcedimo (odecejeno pustimo kar v loncu kjer se je kuhala). Vanjo vmešamo panceto in parmezan. Jajce vbijemo kar direktno na kuhano pašto in hitro mešamo dokler jajce ne zakrkne. Pašta mora biti seveda zelo vroča. Nato jo lahko pojemo :)

    Mogoče ena ideja za carbonaro No. 2 ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Aja ... pa še ena ideja za slastno spomladansko večerjo. Si že slišal za "frtaljo"? Spet nekaj primorskega in, meni osebno, daleč najbolj okusnega :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Se strinjam, 6 jajc za eno osebo je preveč, ampak očitno so v Italiji bolj navajeni samskega življenja in obstajajo pakiranja po 2 jajčka.

    OdgovoriIzbriši