O TEM, KAKO SE MI JE NEKAJ ZDELO DOBRA IDEJA

V hladilniku imam en kup zelenjave. Pač sedaj, ko je mlado zelenjavo tako lahko dobit. Sicer se mi zdi, da boljše kuham, kot sem pred nekaj meseci, ampak imam vsake toliko še vedno kakšne svoje čudne domislice, ki bi kuharju z malo več izkušnjami postavile vse kocine pokonci. Tako je bilo tudi danes: 

IMPROVIZIRANE BUČKE: 
(ene male bučke štruče s sirom)

Mlade bučke so super. Samo malo jih operemo in po dolgem  prerežemo, potem pa jih na malo olivnega olja v loncu dušimo dokler niso mehke. Z olivnim oljem jih lahko tudi prelijemo. Nekje na začetku jih tudi malo solimo. Če stvari postanejo pretirano resne in začnejo bučke cvrčat jih zalijemo s čisto malo vode. To bi moralo uredit stvari. 
Jaz sem potem dobil eno krasno idejo, da na njih položim rezino lahko topljivega sira. Končni rezultat je bil okej. Teh drobtin na sliki pa raje ne glejte, ker res ne vem kako so prišle tja. Sem jih avtomatsko naredil. Navada še od zadnjič, ko sem delal fižol. 



Možnost za zafrknit: 4/10 (mislim, da so bučke kar prizanesljive, pa tudi zažgejo se ne takoj)
Umazanija: 3/10 (meh, je bilo okej. Hitro pomito.)
Užitnost: 8/10 (tale mlada zelenjava mi je zelo všeč.)

Tako. Potem sem poskušal delat razne produktivne reči, pa razen, da sem preletel dve knjigi nisem prav daleč prišel.

Vi tudi kdaj tako briljantno improvizirate?


5 komentarjev:

  1. veš kaj je tud ful fino? polnjene bučke s sirom in šampinjoni. malo večje bučke izdolbeš, šampinjone prepražiš, začiniš, zmešaš z bučkinim mesom, napolniš bučkine čolnike, potreseš s sirom in zapečeš. če daš pa še malo sladke smetane v maso, je pa sploh njami.

    OdgovoriIzbriši
  2. al pa polnjeni jajčevci. enak princip kot zgornji recept z malo dodatki - jajčevce prerežeš po dolžini na pol, jih izdolbeš, njihovo sredico, mleto meso in še nekaj začimb zmešaš, prepražiš na čebuli, napolniš čolničke iz jajčevcev, po vrhu potrosiš malo sira in spečeš v pečici. super hrana :)

    iz buč je pa men fuuuul dobra bučkina omaka. buške olupiš, narežeš na manjše kocke, prav tako narežeš na manjše kocke papriko in paradižnik, nato vse to nekaj časa dušiš na čebuli, vmes zaliješ z vodo, malo pomokaš da se omaka zgosti (ampak ne preveč), začiniš (jaz dam kar govejo kocko), čisto na koncu pa dodaš še nekaj kisle smetane. to je omaka, zraven pa najbolj paše pire krompir in hrenovke/ocvrte ribe/piščanec...

    OdgovoriIzbriši
  3. Bučke so takoo zelo dobre :). Tistemu, kar je napisala Nina v prvem odstavku, s tem da imaš namesto jajčevcev bučke, lahko dodaš še riž - mesu namreč (podoben princip kot 'fila' za 'filano' papriko) in s tem napolniš bučke. Je tudi zelo dobro. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ko človek improvizira, je rezultat najokusnejši. Vedno. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale slikca bučk me je pa ponesla precej nazaj. Polnjene bučke, so bile moja prva bolj zahtevna kuharska izkušnja. Stara sem bila 16 let, prvič zaljubljena, spoznala sva se na morju in jeseni (tega se dobro spomnim, da je bil september) sem povabila njega in dva prijatelja na večerjo. Nekje sem našla recept za polnjene bučke, se pa ne spomnim več kaj je bilo notri....blazno nobl se mi je zdelo. Sestra in sestrična sta bili pomočnici, blazno živčne smo bile, kuhinja najbrž čisto popackana...Se pa spomnim, da se je moja mama pri opazovanju tega podviga zelo zabavala.

    OdgovoriIzbriši