O TEM, KAKO SE NAREDI FIŽOL

Včeraj je bil en čuden dan. Sicer ne znam povedat čisto točno zakaj. Mogoče zato, ker je tako čudno vreme ali pa ker jem premalo zelenjave. Ker je mogoče razlog ravno to slednje, sem se odločil, da sprobam en recept, ki smo ga pogosto pripravljali doma. Torej:

MLADI FIŽOL Z DROBTINAMI: 
(recept za spomladansko kosilo)

Mlad fižol operemo in ga narežemo na male koščke. Pač tako, kot se nam zdi. Nato v lonec zlijemo malo olivnega olja ter fižol začnemo dušit na malem ognju. Lonec ne sme biti prevroč, da se kaj ne začne prijemat. Nekje vmes ga malo posolimo, lahko pa ga zalijemo tudi z malo vode, če stvari v loncu postanejo preveč resne. Nekje vmes lahko dodamo tudi kakšen listič sveže bazilike (ker jo pač sedaj dajem povsod, ker jo imam toliko). Čez kakšnih 30 minut je fižol kuhan. V drugem loncu raztopimo kar velik kos masla in ko se cel stopi dodamo še drobtine in vse skupaj zmešamo. Potem v lonec dodamo še fižolček in ponovno vse skupaj zmešamo. Čez nekaj sekund je pripravljeno. 



Možnost za zafrknit: 6/10 (Tudi na majhnem ognju zna kaj it narobe)
Umazanija: 4/10 (kasneje sem vse zreduciral na en lonec in je potem okej)
Užitnost: 8,5/10 (Zelo fina spomladanska zelenjava)

Ker vas je nekaj spraševalo kakšen stol sem naredil, ga pokažem. 


Je čisto navadna pručka, ampak na njej sedim veliko več, kot sem pričakoval da bom. Postavljenega imam v kotu in ker imam drugače v sobi samo en stol, tale drugi kar prav pride. Pa še presenetljivo udoben je. Res je bila fina tale delavnica. 

Je bil vaš včerajšnji dan tudi čuden?



3 komentarji:

  1. Strašno čuden! :o
    Letos fižola(stročjega) še nisem jedla - nam še ni 'obrodil' :), ampak ga imam zelo rada - predvsem mrzlega (solata), toplega smo pa mi jedli(jemo) z ocvirki - to je mislim da edina jed, ki jo jem z ocvirki. Tole z drobtinami pa tudi izgleda dobro. :)
    Stol je pa super :), tak za sedet pa za kaj odložit. 'Pručke' vedno prav pridejo, še posebej, če so obiski. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Takega strošjega fižola pa jaz še nikdar v življenju nisem jedla. Čudno, ker mi ni nikdar padslo na pamet...cvetača z drobtinami (to smo pri nas dostikrat jedli) ampak fižola pa ne.
    Ker je pri meni že super obrodil, bo to najbrž danes na sporedu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. njamiiii!!

    ravno danes zjutraj sem ga s kotičkom očesa opazovala na tržnici in tuhtala kako bi ga lahko pripravila... Mislim, da bo jutri na mizi;)

    Buen dia;)

    OdgovoriIzbriši