O TEM, KAKO SEM POSADIL BAZILIKO

Ko sem bil majhen smo imeli doma vrt. Sicer ga imamo še sedaj, ampak ne živim več doma. Pa tudi majhen nisem več. Vsaj tako zelo ne. In čeprav je vrt zmeraj predstavljal velikansko oviro pri raznih igrah, ki smo se jih šli, še posebej zato, ker po njem nismo smeli hoditi, je bilo to, da smo ga imeli čisto ok. Čeprav nikoli nisem marala solate.  

Pa čeprav si sam nisem nikoli pretirano želel vrta, sem si zmeraj želel kakšen lonec z kakšnimi finimi dišavnicami. Zato sem se včeraj lotil enega projekta, ki bi se ga moral lotiti že kar nekaj časa nazaj.


Kupil sem eno veliko korito ter nekaj sadik bazilike ter rožmarina in vse skupaj posadil. Seveda mi je uspelo razmetati celo stanovanje, ampak sem potem vse skupaj tudi lepo počistil. Sedaj imamo pa v kuhinji na okenski polici korito z baziliko in rožmarinom. Je fino.


Sedaj pa samo še iščem kakšne kul nalepke za na korito. Pa tudi to čakam, da se bazilika razraste.

Imate tudi vi kaj posajeno v kuhinji?

7 komentarjev:

  1. Hehe, kaj pa pehtran?:) V kuhinji imam sicer le fikus benjamin, na balkonu pa pehtran, baziliko, timijan, sivko, drobnjak, meto, žajbelj in majaron.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pehtran je bil predrag....Bi pa definitivno imel sivko. Pa meto in žajbelj tudi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sveže začimbe ftw! :) Trenutno imam rožmarin, baziliko, timijan, drobnjak in meto. Sem imela tudi majaron, a se je divje razrastel in sem ga odpeljala domov.

    Lepo si si to zrihtal! Namesto nalepkic pa lahko kupiš kak bel flomaster in z njim na vazo napišeš/narišeš kar ti paše...

    OdgovoriIzbriši
  4. Bazilika, timijan, majaron na oknu, na vrtu pa še meto, rožmarin in pehtran. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Letos imam baziliko (več vrst), majaron, timijan, pehtran, luštrek (vrt), melisa, meta, žajbelj, peteršilj, anasov žajbelj, sivka (btw sivkin sladoled je odličen)...pa še kaj bi se našlo...

    OdgovoriIzbriši
  6. Bazilika, peteršilj, koriander, rukola, drobnjak in rožmarin. Na balkonu pehtrana nimam, imam pa mehiško različico na vrtičku...presenetljivo diši čisto enako, čeprav izbvira iz Mehike :)

    OdgovoriIzbriši