O TEM, KAJ SO ZELENI ZABOJČKI

Pred kakšnim mesecem sem gledal neke videobloge, ki jih pač spremljam (ki so btw ena bolj kul stvari, če niso kar nekaj) in sem čisto slučajno zasledil govor o tem, kako nekje v tujini obstaja podjetje, ki ti svežo zelenjavo pripelje kar na dom. Čeprav se mi je ideja zdela zelo kul, se mi ni zdelo, da pri nas tudi obstaja kaj takega, glede na to, da je dostopnost zelenjave relativno lahka. Ampak potem pa kar naenkrat naletim na tole:

Zeleni zabojček je podjetje, ki posameznikom dostavlja ekološko pridelano sadje in zelenjavo. Pohvalijo se lahko s tem, da poznajo poreklo vse svoje zelenjave in je ne kupujejo na veliko in jo ne shranjujejo v skladiščih. Pa še praktično je, ker ti zabojček pripeljejo kar domov. Sicer bi jaz težko opravičil takšno početje, ker stanujem skoraj na tržnici ampak je nedvomno super, da ti zelenjavo kar prinesejo.

Ko sem malo spraševal okoli ali ostali poznajo to podjetje so vsi zanj že slišali. Ne vem kako to, da zanj jaz slišim šele sedaj. No ampak. Če še kdo ni slišal, naj si hitro steče pogledat. Če pa ne je dovolj sadja in zelenjave pa naj le naroči kakšen zabojček.

Ste vi že slišali zanj?

7 komentarjev:

  1. Ja, za to sem pa že slišala. Je bila enkrat ena oddaja po tv o njih. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Za njih še nisem slišala... Poznam pa: http://www.mojatrznica.si/

    Me mika naročit za ”tamalo” ...sam trenutno je full sezonske zelenjave doma. Mogoče na jesen :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem in se mi zdi superfinofajn!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem zvesta uporabnica obojih zabojčkov (in Zelenih in iz Moje tržnice) že od samih začetkov, torej že skoraj ali celo več kot dve leti. Zakon so. In ni treba prenašat gajbic jabolk za ozimnico, ni treba trogat vrečk, cekrov iz tržnice, solata ne uvene zaradi vročine v avtu, niti ni pomečkana zaradi nečesa, kar sem slučajno v gužvi dala na solato... Men so všeč. Le da jaz zaradi "izbirčnosti silom prilike" raje naročujem po seznamu :) In vse me čaka pred vrati, ko pridem domov :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Midva s fantom sva ga naročila ravno pred kratkim, in sva bila navdušena (v temle postu: http://lakotnikov-brlog.blogspot.com/2011/05/pirin-kruh-brez-kvasa.html). Se bolj splača, kot it na tržnico, mene tam vedno nekaj preslepijo in mi prodajo napol gnile fige ali kaj podobnega (ali pa imam vsaj tak občutek). Skratka, bolj je ugodno, bolj udobno in tudi bolj okusno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisem še slišala sem pa enkrat gledala en dokumentarec o kmetijah v Franciji, kjer plačaš kot nekako letno naročnino, potem pa si lahko prideš na njivo pobrat (po določenih količinah) ekološko sezonsko pridelano zelenjavo in sadje. mi je bila ful všeč ideja.
    hvalabogu imamo mi svojo njivo tako, da s svežo zelenjavo (in kako je pridelana) nimamo težav. pa tudi na vasi živimo, tako da si lahko privoščim kake gozdne jagode, skuham bezgov sok ali naberem bio jabolke iz podivjanih jablan.. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Poznam in redno naročam. Več kot zadovoljna uporabnica in priporočam vsem, ki jim je tržnica od rok.

    OdgovoriIzbriši