O TEM, KDO JE GORDON RAMSAY


Po pravici povedano se mi Gordon Ramsay nikoli ni zdel pretirano simpatičen. Verjetno zato, ker se je, zmeraj ko sem ga videl, drl na svoje kuharje. V takšnem okolju pa je nemogoče delati. Ampak očitno se mu je vse to dretje izplačalo saj ima kar nekaj zelo uspešnih ter očitno tudi dobrih restavracij.

Čeprav si ne morem pomagati, da si ne bi predstavljal da so njegove restavracije pravzaprav "sweat shopi", kjer namesto poceni tekstilnim izdelkov nastajajo pač sočni zrezki. Pod nemogočimi pogoji, kjer vsi švicajo. V bistvu je verjetno tako, da imajo v kuhinji  kar tekoči trak in potem jedi kar sestavljajo. Potem me tudi zanima ali je kakšno delovno silo nadomestil s stroji? Potem se lahko zgodi, da ti tvoj zrezek pravzaprav speče robot.

Gordon je napisal tudi kar nekaj knjig. Ki zgledajo čisto fine. Je pa tudi res, da bi morali pri njegovih knjigah izumiti nov termin. No mogoče zaradi njegovih knjig. Tako kot imajo v modi "ready to wear" bi pri kuhi morali imeti "ready to cook" (RTC). Njegove kuharske knjige niso čisto RTC. Tako kot večina ostalih ne. Ampak so res fine na pogled. Pa tudi kar uporabne če že znaš kuhat.

V glavnem. Pri Gordonu ne bi rad kuhal. Ker se preveč dere. Bi pa šel k njemu takoj na kosilo. Res takoj. Pa čeprav bi moj zrezek spekli roboti.


8 komentarjev:

  1. Jaz sem ta mesec pogledala obe sezoni MasterChef US in mi je Gordon prav prirasel k srcu. Tak medo je, pa še z Becksom sta ful frenda :) No, morda se mi ne zdi tako grozen le zaradi tega, ker je zraven tudi Joe Bastianich, njega se je šele za bat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, sem ga pred časom gledala v eni oddaji, kjer je izvajal preobrazbo zanič restavracije v dobro. Tam mu je tako "hruljenje" prav pasalo. :)
    Sicer ga pa poznam iz ene druge oddaje, kjer smo gledali samo njega, kako kuha in je bil prav simpatičen pa ene slastne zadeve je kuhal..

    OdgovoriIzbriši
  3. Haha, Katja, Joe je res malo evil :) in Master chef je super, meni so kuharske oddaje res zakon, vsi te Top Chef/Master Chef/Just desserts in Ramsaya imam vedno raje. Njegove gostilne imajo pa toliko zvezdic, da bi bilo lepo nekoč, še v tem življenju, tudi kaj poskusiti v eni od njegovih gostiln.

    OdgovoriIzbriši
  4. Men se tudi na začetku ni zdel prav nič simpatičen - prav zaradi kričanja na sodelavce in zmerjanja le-teh. Prav smilili so se mi. Potem pa so prišli MasterChef in razne 'preobrazbe' restavracij, ki so bile že zdavnaj za na 'odpad', in Gordon mi je bil iz dneva v dan bolj pri srcu (tu je bil res ok :)).
    Danes ga spoštujem, s trdim delom je prišel do svojega uspeha in ga na momente razumem, zakaj je kričal na svoje vajence (čeprav nikakor! ne odobravam tega, ampak se mi zdi, da (vsem) Američanom in Angležem ni čisto jasno, kaj pomeni higiena v kuhinji in to, da moraš biti v nekaj, kar skuhaš za nekoga drugega 100 % prepričan, da je užitno, kaj šele okusno - ne vem, tak občutek sem dobila, mogoče se motim). No, ja, res je temperamenten, velikokrat pretirava, predvsem v odnosu do svojih podrejenih, ampak vseeno bi si tudi jaz želela nekega dne poskusiti nekaj izpod njegove kuhalnice. :))
    Katja, imaš prav - Joe je tisti, ki se ga je za bat :).

    OdgovoriIzbriši
  5. KNOCK-KNOCK!

    a kuhaš kaj ali nič? :))) in mislim, da se je začela sezona čežane, hint-hint.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pehtran, kaj je zdej? Jzt čakam že ful dolgo na novo objavo! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, res je malo sem na počitnicah. Zelo dolgih. :) Ampak bo tudi kaj novega:). se dogovorimo da v naslednjih dneh? Me držite za besedo?

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehe seveda, držimo za besedo!! :)

    Drugače pa ja, počitnice so fajn zadeva, vsi jih imamo radi ;)

    OdgovoriIzbriši