O TEM, KAKO SEM NAREDIL SVOJ MJUSLI

Torej. Meni velikokrat zmanjka kruha. Pa tudi če kupim cel hlebec. Ali pa se posuši. Tudi če kupim le četrt. Eno ali drugo. Zato so kosmiči (ali mjusli, kot ga ljubkovalno kličem) tako vitalen del prehrane. Ugotovil sem tudi, da je mjusli prekleto drag. Tudi tisti najcenejši. Zato sem se odločil, da naredim kar svojega.
Kupil sem posebej ovsene kosmiče, rozine, indijske oreščke in čokolado. Potem sem pa vse kar skupaj stresel. Je fino. Ker so ostali ogromni kosi čokolade. Se zanalašč nisem potrudil pri drobljenju.


Pa mislim, da sem tudi ceneje prišel skozi. Čeprav nisem dejansko preračunal. Se mi pa bolj fajn zdi. 

No tako. 

Pa nič skrbet. Čeprav ne blogam vseeno jem. Samo časa nimam to pokazat. 

Kaj pa vi naredite, ko vam zmanjka kruha? 

5 komentarjev:

  1. Jem čokolino :) Ali jogurte in sadje...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz pravzaprav sploh ne jem kruha, ampak mjusli :) Si ga pogosto tudi sama pripravim: ovseni kosmiči, rozine, mandlji. Bi tudi čokolado, pa raje ne, ker bi se prehitro poznalo... Vse skupaj pa zalijem s Krepkim Suhcem (odličnim kefirjem). Njam!

    OdgovoriIzbriši
  3. Koruzne kosmiče, gris, polenta na mleku....

    OdgovoriIzbriši
  4. nam je vlih včeraj zmanjkalo kruha pa si je nebo zaželel plack (mičkine lepinjice) - vlih sem imela tolko volje, da sem se jih dejansko lotila - testo za kruh, vzhajaš, zvaljaš, s kozarcem izrežeš krogce in vržeš v olje. pol minute na eni, pol na drugi in je pronto za v usta. :)
    al pa naredimo testo za kruh brez kvasa. ali pa starega popečemo. čokolino je samo za ivana. v najhujši sili cornflakes z jogurtom. pri nas mjusliji ne grejo preveč skozi, razen če jih stresem v maso za piškote. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prepečenec, krekerji, grisini.. :)

    OdgovoriIzbriši