O TEM, KAKO SEM NAREDIL VODOMET

Jaz res nimam časa. Tale december bi lahko preimenovali v delamprevečember. Ampak saj je tudi luštno. Zato bom pa lahko:

a) januarja kupoval na razprodajah
b) januarja šel smučat
c) januarja mi bo dolgčas

Vem da je sreda dan za stripič ampak ni bilo časa. Zato prilagam tole humorno fotko kuhanja kompota. Še dobro, da imamo štedilnik, ki ima rob namenejen prav takšnim kuharjem kot sem jaz (lačnim in nerodnim), tako, da je vse ostalo kar lepo v mejah še obladljive katastrofe.


Kompot je bil pa dober.

5 komentarjev:

  1. ampak zbereš si pa najmanjšo skodelico za kuhanje kompota. drugič poskusi v malo večji... :-P

    OdgovoriIzbriši
  2. sem tla lih napisat pripis, pa si ga že sam. sem mislila, da ne smučaš. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. to je verjetno posodica za kompot for one. tak rahlo zapečen. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. a slikat si mel pa še čas, medtem ko je kipelo? :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja tako, najprej slikat, potem brisat. Je bil fotić ravno pri roki. :)

    OdgovoriIzbriši