O TEM, KAKO SE SPEČE MLAD KROMPIR

Tržnica te dni ponuja toliko mlade zelenjave, da se ti od vse ponudbe lahko zmeša. Čeprav na tržnici kupujem premalo. Vendar včeraj kar nisem mogel mimo.
Kupil nekaj mladega krompirja, ki bo na voljo samo kakšen mesec zato sem moral priložnost hitro zgrabiti. Krompirja sicer jem zelo malo. Predvsem zato, ker toliko traja, da se skuha. Pa vendar ga imam zelo rad. Sicer sem ga že velikokrat skuhal, a ga še nikoli nisem pripravil tako kot danes. Torej:

NAJBOLJŠI PEČEN MLADI KROMPIR: 
(recept za ljubitelje krompirja)

Mlad krompir ni potrebno lupiti, je pa dobro če ga fino operemo in vsaj malo postrgamo. Nato krompirčke narežemo na male koščke, da se hitreje skuhajo ter  jih v vreli vodi kuhamo kakšnih 15 minut, odvisno od krompirja. Ko je krompir kuhan, ga precedimo. V ponvi (jaz sem za to uporabil kar vok) rastopimo malo masla in dodamo še kakšno kapljico olivnega olja ter krompir stresemo v ponev. Ponev mora biti precej vroča če hočemo, da se krompir lepo zapeče. Če je dobro razkuhan traja kar nekaj časa, da se zapeče, med pečenjem pa ga ni treba nič mešati. Včasih je samo fino preveriti, da ne gre kaj grozno narobe. Med tem, ko se krompir peče ga posolimo in dodamo še kakšne fine začimbe. Jaz imam kar mediteranske, v katerih vem, da je rožmarin in žajbelj in origano. Na koncu je vse izpadlo super. 



Možnost za zafrknit: 5/10 (se mi zdi, da se naslednjič zna kaj pripetit)
Umazanija: 7/10 (je kar malo več dela s pospravljanjem)
Užitnost: 9,5/10 (zelo, zelo, zelo užitno)

Katero mlado zelenjavo pa imate vi najrajši?



2 komentarja:

  1. Tale recept je prišel ob ravno pravem času-imela sem za porabit krompir. Js sm sicer uporabila kar začimbe za pečeni krompir. Specialno, samo mogoče se za moj okus malo preveč čuti kumina...

    Drugače pa obsedena z zelenjavo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole zgleda fantastično. Sem zadnjič prvič skuhala mladi krompir pred peko - hvala za nasvet. Sem ga pa vrgla v pekač, zrezala nekaj češnjevih paradižnikov, ogromno bučk in stebla pora. Naslednjič bom to izvedla v voku.

    Pravi krompirjevec sem, ampak ko pride do bučk in koruze - dam svojo dobro ledvico . Brez pomisleka! :)(Druga ledvica najbrž že čuti posledice ljubezni do soli).

    OdgovoriIzbriši