O TEM, KAKO SEM NAREDIL STOL IZ KARTONA



Danes sem se udeležil delavnice v SEMu, kjer smo delali stole iz kartona. Delavnica je bila v sklopu cvetnoetno, ki je kar kul rastavica. Sicer sem bil malo izgubljen med študentkami (sem bil edini udeleženec), ki so bile vse očitno iz kakšnih umetniških smeri, ker so očitno razturale. Ampak. Sem pa naredil stol iz kartona na katerega se lahko usedem. 

Potem sem skočil še na razstavo starih kavnih avtomatov, ki jo imajo tudi v SEMu. Vse je bilo zelo steampunkovsko. Razstava mi je bila všeč in prav želim si kakšen tak avtomat. Čeprav sem en velik lenuh in večinoma pijem kar instant kavo.

Potem smo večer zaokrožili še z eno fino domačo pico. Fin dan ni kaj.

3 komentarji:

  1. in pol te šraufe slikaš, stola iz kartona pa ne? pf.
    :)
    priznam, da sem v študijski vnemi (haha) povsem pozabila na to delavnico. safr.

    OdgovoriIzbriši
  2. Če so pa kul te šraufi, stol je pa samo pol tok kul. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ampak vseen je kul stol, ker si ga naredil sam in bi bilo ekstra kul in lepo, če bi delil s svojimi bralci tudi kako fotko te mojstrovine ;)

    OdgovoriIzbriši