O TEM, KAKO IMAM PRAVZAPRAV PREMALO ČASA

Decembrovanje se je kar dobro začelo in zdaj ni več poti nazaj. Danes sem tako v službi ostal malo dlje, kot sem pričakoval potem pa sem imel že kup novih načrtov tako, da mi je zmanjkalo časa za kakšen večji obrok. Potem je prišla na vrsto improvizacija:



V petih minutah minutah sem bil sit in dobre volje.

Vem, da je petek in vam dolgujem en hitri recept. To pride na vrsto jutri prav? Danes nisem mogel kuhati, ker sem že zgodaj popoldne šel gledat tole, (prijetno presenečen) potem pa sem skočil še na en sestanek.

Torej kuham jutri.




(P.S.: hvalasajveškdosi! :) )

2 komentarja:

  1. Na-a, film o Harryu je dolgčasen :)

    Mc'donalds pa je zmeraj fajn (sploh odkar imajo na embalaži še podatke o kalorijah in jih potem cel obrok za hec seštevam, čeprav se z njimi nikoli ne ukvarjam, ampak baje Mc redi haha).

    OdgovoriIzbriši