O TEM, KAKO SEM SAM NAREDIL REZANCE

Jaz imam rad testenine. Je pa zmeraj tako, da testenine ponavadi kupujemo v tistih velikih škatlah in se nam zdijo tako zapletene, da kar sproti pozabljamo, da testenine pravzaprav lahko brez večjih težav naredimo tudi sami. Jaz sem se jih ob prostem dopoldnevu lotil takole: 

TAPRAVI REZANCI: 
(recept za eno odkritje)

V 200 gramov ostre moke ubijemo dve jajci potem pa kepo gnetemo in gnetemo dokler ni testo gladko. Jaz si za takšne reči ponavadi nastavim kar uro (na 7 minut), ker se mi drugače stvar prehitro zdi vredu in prehitro odneham. Potem pustimo, da testo kakšnih 10 minut počiva, potem pa ga na zelo tanko razvaljamo, tako tanko, da se nam začne na delih že trgati. Potem lahko oblikujemo testenine po želji. Jaz sem za prvič naredil kar rezance. 


Takšne rezance potem pustimo, da se malo posušijo in jih potem deset minut kuhamo v slani vodi kakšnih deset minut. 

Jaz sem zraven naredil še kvazi neko bolognese omakco, ki je bila tudi okej. Potem je bilo kosilo narejeno.


Danes sem se torej naučil kakšna je razlika med ostro in gladko moko. Jaz se bom grobo držal tega pravila. Gladka za vse s kvasom, ostra za vse ostalo.

Sem se pa kar zaljubil v takšnele testeninice in mislim, da jih bom še velikokrat probal. Pa tudi kakšno bolj kompleksno obliko bom preizkusil. 

Drugače pa je za manjko objav kriv predvsem december in ne to, da premalo jem. Preveč delam. 
Tako da malo potrpite, decembra bo tako ali tako še prekmalu konec. 

Sploh pa kakšna je vaša najljubša oblika testenin? 

12 komentarjev:

  1. Jaz mislim, da imam najraje kakšne male reči, ali pa celo rezance. Samo ne vem kako se reče. . .

    OdgovoriIzbriši
  2. Testenin na splošno ne maram, ker so puste, dajejo mi občutek lažne sitosti in še za ta lažen občutek jih moram pojesti ogroooomno, čez dve uri mi pa spet kruli v želodcu.

    Vseeno se kdaj ustavim ob špagetih ali pa polžkih (majhnih).

    In baje redijo :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooooj kako bi zdej tvoje rezance :P :P

    OdgovoriIzbriši
  4. ahaaaa...kul! tole tvoje pravilo "Gladka za vse s kvasom, ostra za vse ostalo." mi bo pa prav prišlo. ta razlika mi nikol ni bla jasna...
    sploh pa se moram nekega dne tud sama spravit naredit takele domače testenine...se mi zdijo takšna fina stvar iz časov naših babic (se še spomnite strojčkov za testenine?)
    se moram pa strinjat s katjo glede oblike...svedrčki! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hey, I was just wondering this week about the flour thing! Thanks, and now you gave me courage to try noodles. Does't look too hard!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisem si mislila, da je rezance tako izi naredit...moram sprobat!
    Široki rezanci so zakon :)

    OdgovoriIzbriši
  7. samo moka in jajca?! bomo provali. jst imam zelo rada pašto tako, da nisem preveč zbirčna kar se tiče oblike. morda te tagliatele - široke rezance še najraje. pa bilo kakšno omako.
    če imaš še kaj časa jih lahko še malo posuješ s parmezanom in za par minut u pečico, da se lepo zapečejo. njamsi. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. A lahko kdaj delamo ravijole? Al pa torteline? Sej ves se javim za pomivanje pa sladico :D Dobr da vem je razlika zdej!

    OdgovoriIzbriši
  9. špagetov se nikoli ne naveličam. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. cevke!
    špagetov pa ne maram. ful mi je zanimiva tale paštarska zadeva - vsa pašta je iz iste pašte, samo druge oblike je, pa takoj ni več dobra. to se mi je vedno zdelo fascinantno..

    OdgovoriIzbriši